چگونه در خانه زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

چگونه در خانه زبان انگلیسی یاد بگیریم

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1403/01/19 1065
چگونه در خانه زبان انگلیسی یاد بگیریم

چگونه در خانه زبان انگلیسی یاد بگیریم؟ امروزه بسیاری از افراد به دلیل نا امنی ها و دلایل مختلف علاقه دارند که فرزندان شان و حتی خودشان در خانه زبان انگلیسی یاد بگیرند. همیشه به این فکر هستند چگونه می توانند این کار را انجام بدهند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با چگونگی یادگیری زبان انگلیسی در خانه آشنا کنیم. با آموزشگاه زبان ملل همراه باشید.

چگونه زبان انگلیسی را بدون کلاس یاد بگیریم

1. برای خود یک هدف تعیین کنید

زمانی که تصمیم به آموزش زبان انگلیسی در خانه گرفته اید، باید برای خودتان یک هدف تعیین کنید. اهدافی که باید برای یاد گرفتن زبان انگلیسی به یاد داشته باشید عبارتند از:

  • رسیدن به نمره های بالا در مقاطع مختلف زبان انگلیسی
  • باید بتوانید فیلم هایی که به زبان اصلی هستند بدون زیر نویس تماشا کنید.
  • حتما برای خود یک دوستی داشته باشید تا با او بتوانید به زبان انگلیسی صحبت کنید.
  • اگر برای شما امکان دارد حتما به عنوان یک توریست سفر کنید.
  • برای مهاجرت و یا ادامه تحصیل به کشور های خارجی سفر کنید.

2. مطالب جدید را مدام مرور کنید

برای این که بتوانید زبان انگلیسی را در ذهن خود ثبت کنید، باید مطلب جدیدی که در روز یاد گرفته اید یا حتی با کلمه جدیدی که آشنا شده اید را در طول روز مرور کنید؛ این روش بهترین روش یادگیری است. شما با این کار 80 درصد از آموزش ها را می توانید حفظ نمایید. بعد از یک هفته نیز با یک مرور کوتاه می توانید بهترین نمره را کسب نماید.

3. تصمیم خود را بگیرید که از چه ابزاری استفاده می کنید

ابزار های زیادی هستند که شما می توانید با کمک آن ها به راحتی زبان انگلیسی را در خانه یاد بگیرید. ابزارهای موجود عبارتند از:

  • کتاب های درسی مختلفی که در مورد زبان انگیسی هستند. قیمت این کتاب ها از گرفتن یک معلم خصوصی مناسب تر است.
  • نرم افزارهای خود آموز که امروز بسیار زیاد هستند. شما می توانید با هزینه کم آن ها را تهیه نمایید و به آموزش خود بسیار کمک کنید.
  • گوش دادن به فایل های صوتی زبان انگلیسی بسیار در آموزش شما مفید است.
  • شما با کمک فلش کارت ها می توانید به کودکان خود زبان انگلیسی آموزش دهید. لازم است بدانید فلش کارت ها برای عبارت های پیچیده مفید نیستند..

آموزش زبان انگلیسی کودکان

4. زبان آموزان دیگری را پیدا کنید

برای این که بتوانید بهتر آموزش ببینید حتما با افرادی که در این زمینه فعالیت دارند بیشتر در ارتباط باشید؛ چون این افراد می توانند به آموزش شما کمک کنند. این روش یکی از بهترین روش ها برای آموزش زبان انگلیسی در خانه است. 

5. زبان انگلیسی را با زندگی روزمره خود ترکیب کنید

زمانی که شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده اید بهتر است در طول روز و در روزمرگی های تان از آن استفاده کنید. تکرار و ثبات در زبان انگلیسی باعث می شود شما پیشرفت چشم گیری داشته باشید. شما می توانید با موارد زیر در طول روز زبان انگلیسی را مرور کرده و پیشرفت کنید:

مطالعه بیشتر: بهترین زبان برای یادگیری

  • خرید های روزانه خود را به زبان انگلیسی لیست نمایید.
  • فیلم هایی که در طول روز تماشا می کنید که به زبان فارسی هستند حتما به آن ها زیر نویس خارجی بدهید.
  • از یک دفتر خاطرات انگلیسی استفاده کنید تا خاطرات خود را به انگلیسی بنویسید.
  • اگر در شبکه های اجتماعی فعالیت دارید علاوه بر زبان فارسی متن هایی که تایپ می کنید به انگلیسی نیز آن ها را باز نویسی نمایید.

دیگر تکنیک های یادگیری زبان انگلیسی در منزل
شما می توانید با گوش دادن به برخی از موسیقی هایی که می تواند به تمرکز مغز شما کمک کند، مغزتان را برای دریافت زبان انگلیسی آماده کنید. همچنین حتما هنگام تمرین زبان انگلیسی تان آن را با صدای بلند مرور کنید؛ چون اگر با این روش پیش بروید می توانید به اشتباهات خودتان پی ببرید و آن ها را اصلاح نمایید.

 سخن پایانی
شما می توانید علاوه بر نکات ذکر شده، از موارد بسیار زیاد دیگری نیز بهره برده و بدون استفاده از معلم های خصوصی و یا شرکت در کلاس های زبان انگلیسی، انگلیسی را یاد بگیرید. حتما در طول روز به آهنگ های انگلیسی گوش دهید. می توانید با دیدن انیمشن های خارجی به راحتی آموزش ببینید. برای یاد گیری زبان انگلیسی باید به اهداف خود بسیار اهمیت دهید. قطعا این مسیر آموزش برایتان لذت بخش خواهد بود.

مطالب مرتبط:

آزمون آیلتس

دوره TTC

 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (6 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران