خدمات آموزشی

آموزش زبان ترکی استانبولی از ابتدا |یادگیری زبان ترکی رایگان

آموزش زبان ترکی استانبولی

زبان ترکی استانبولی در جدول رده بندی برترین زبان های دنیا مشاهده می شود و این بدان معنا است که در آینده ای نزدیک افراد زیادی به آموزش زبان ترکی استانبولی تمایل پیدا می کنند. همراه ما باشید تا اطلاعات جامعی درباره آموزش زبان ترکی استانبولی رایگان در اختیارتان قرار دهیم.

آموزش زبان ترکی استانبولی از ابتدا در آموزشگاه ملل قطعا تجربه ای فراموش نشدنی برای شما رقم خواهد زد. امروزه زبان ترکی حدودا 220 میلیون متکلم دارد و در 100 کشور آموزش داده می شود. ریشه زبان ترکی استانبولی به قدیمی ترین دوران تاریخ بر میگردد، زبان ترکی استانبولی یکی از رایج ترین و با ریشه ترین زبان های دنیا به شمار می رود.

نحوه آموزش زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه زبان ملل

✅ دوره های گروهی:  کلاس گروهی زبان ترکی استانبولی چهار ترم آموزشی به طول می انجامد. هدف این دوره ارتقای سطح و دانش زبانی زبان آموزان می باشد و آموزشگاه ملل برای رسیدن به آن از برنامه درسی منظم و اساتید حرفه ای بهره میگیرد. از دیگر اهداف این دوره آماده کردن زبان آموزان برای به دست آوردن بالاترین نمره ممکن در آزمون های بین المللی و همچنین تسلط کامل بر مهارت های زبانی خواهد بود.

این دوره با بهره گیری از کتاب آموزشی Istanbul در سطوح A1+A2+B1+B2+C1+CD به صورت ترمیک، دو روز در هفته (هر جلسه 120 دقیقه) برگزار می گردد. فایل دانلود کتاب های آموزشی Istanbul در انتهای صفحه قرار داده شده است.

   🔰 دانلود کتاب Istanbul سطح A1

   🔰 دانلود کتاب Istanbul سطح A2

کتاب آموزشی Istanbul برای آموزش زبان ترکی


✅ دوره های خصوصی: کلیه دوره های آموزشی زبان ترکی استانبولی، برای کلیه سطوح و سنین، به صورت خصوصی نیز برگزار می گردد؛ و تعداد جلسات در هفته و نحوه برگزاری آن‌ها بر اساس توافق با زبان آموز صورت می پذیرد. کتاب های آموزش زبان استانبولی برای افرادی که به صورت خصوصی آموزش ببینند، براساس صلاح دید اساتید متفاوت است. غالبا در دوره های خصوصی کتاب yedi iklim بیشتر تدریس می‌شود. فایل کتاب های yedi iklim را قرار داده ایم تا بتوانید به صورت رایگان دانلود نمایید: 
 

آموزش زبان ترکی استانبولی آموزش زبان ترکی استانبولی آموزش زبان ترکی استانبولی
آموزش زبان ترکی استانبولی آموزش زبان ترکی استانبولی آموزش زبان ترکی استانبولی

 

یادگیری زبان ترکی استانبولی چقدر طول میکشه؟

مدت زمان یادگیری زبان ترکی در هر فردی متفاوت است. طبق تحقیقاتی که صورت گرفته است، کارشناسان معتقد هستند که باید طی 1 الی 2 سال به افرادی که می خواهند زبان ترکی استانبولی را فرا گیرند آموزش داده شود. اما افرادی هستند که زمان کافی برای آموزش ندارند و می خواهند این پروسه را هرچه زود تر بگذرانند. این گونه افراد باید در دوره های فشرده ای که موسسه های زبان برگزار می کنند، شرکت نمایند.

اگر شما علاقه زیادی به یادگیری زبان ترکی داشته باشید، می توانید این پروسه 1 الی 2 ساله را در کم ترین زمان ممکن بگذرانید. شما می توانید در طول روز از داستان های کوتاه، فیلم های زبان اصلی و همچنین صحبت کردن برای یادگیری هر چه سریع تر کمک بگیرید. یک عامل مهمی که در یاد گرفتن زبان ترکی حائز اهمیت می باشد، محیط زندگی شما است. اگر محل زندگی شما کشور ترکیه باشد، طبیعتا زودتر این زبان را یاد می گیرید چراکه با افرادی معاشرت می کنید که به این زبان تسلط کافی دارند و شما هم تحت تاثیر محیط یادگیری سریع تری خواهید داشت.

   🔰 آموزش زبان ترکی استانبولی pdf (مرتضی عبدی)

نحوه یادگیری زبان ترکی استانبولی

اموزش زبان ترکی به عوامل مختلفی بستگی دارد. روش های سریع یادگیری زبان ترکی استانبولی به شرح زیر هستند:

1. هدف گذاری: باید بدانیم که در مرحله اول هدف از یادگیری زبان ترکی چیست؟ افرادی که می خواهند زبان ترکی را آموزش بینند، باید یک هدف مشخص داشته باشند. داشتن هدف باعث می ‌شود که در این مسیر 1 الی 2 ساله خسته نشده و به راه خود ادامه دهید.

2. انتخاب روش یادگیری زبان ترکی استانبولی: روش های متفاوتی برای یادگیری زبان ترکی وجود دارد که هر فرد با توجه به هدف و شخصیتی که دارد برای انتخاب روش مناسب اقدام می نماید. 


روش یادگیری ترکی استانبولی
 

3. انتخاب موسسه و آموزشگاه زبان استانبولی: شما باید موسسه و آموزشگاهی را انتخاب نمایید که با هدفی که دارید یکسان باشد. بهترین آموزشگاه های زبان ترکی استانبولی در تهران که این زبان را را با کیفیت بسیار بالایی تدریس می کند، آموزشگاه زبان ملل می باشد. 

4. برنامه ریزی:  بعد از این که توانستید آموزشگاه و روش مورد نظر خود را انتخاب نمایید، باید یک برنامه ریزی مناسب برای یادگیری ترکی استانبولی داشته باشید. برنامه ریزی منظم به شما کمک می کند بتوانید مسیر آموزش ترکی استانبولی را بدون خستگی طی کنید.

5. یادگیری حروف الفبای زبان ترکی استانبولی: بعد از گذراندن مراحل اولیه، با مدرسین زبان خود شروع به یادگیری کنید. برای اولین قدم یادگیری، باید حروف الفبای زبان ترکی را آموزش ببینید. حروف الفبای ترکی با زبان انگلیسی شباهت بسیار زیادی دارد. اما در زبان ترکی حروف هایی نظیر x،q و w وجود ندارند.

6. یادگیری لغات زبان ترکی استانبولی: کلمات زبان ترکی همان گونه که نوشته می شوند همان گونه نیز خوانده می شوند. این ویژگی باعث شده است، یادگیری برای افرادی که می خواهند آموزش ببینند، بسیار راحت باشد. لازم است بدانید که برخی از کلمات شبیه به یک دیگر نوشته می شوند، اما معنای متفاوتی دارند. شما در این مرحله باید حتماً به متنی که این کلمه در آن به کار برده شده است، دقت کنید تا معنی دقیق آن کلمه روشن شود.

7. یادگیری گرامر زبان ترکی استانبولی: شما نمی توانید زبان ترکی را بدون این که گرامر آن را آموزش دیده باشید، یاد بگیرید. هر زبانی که ملزم به یادگیری است، دارای دستور زبان مخصوصی می باشد. اگر شما با دستور زبان و ساختار جملات زبان ترکی آشنا نباشید، نمی‌توانید به مکالمه زبان ترکی تسلط پیدا کنید.

ترفندهای یادگیری سریع زبان استانبولی

زبان تركي استانبولي یک زبان آوایی بوده و شما باید هنگام نوشتن کلمات آن را با خود تکرار نمایید. زمانی که حروف الفبا را یاد می گیرید تلفظ برایتان بسیار آسان می شود. حروف ها به همان شکلی که هستند تلفظ می شوند و احتیاج به تغییر ندارند. ترفندهای کاربردی عبارتند از:

  • دیدن فیلم و سریال های ترکی
  • گوش دادن آهنگ های ترکی
  • گوش دادن پادکست های ترکی استانبولی    ==> 🔰 پادکست زبان ترکی استانبولی + ترجمه فارسی و لینک دانلود
  • دنبال کردن اخبارها به زبان ترکی
  • معاشرت با افرادی که به زبان ترکی استانبولی تسلط دارند
  • تکرار و تمرین مداوم
  • استفاده از فرهنگ لغت و کتاب گرامر
  • یادگیری روزانه 2 کلمه جدید و استفاده از آن ها در جملات
  • لیست کارهایتان را به زبان ترکی استانبولی بنویسید.


گوش دادن به پادکست و موزیک، از ترفندهای یادگیری ترکی استانبولی
 


آموزش زبان ترکی استانبولی در ۳۰ روز
 

سلام و احوال پرسی به زبان ترکی استانبولی
 

لغات ترکی استانبولی پرکاربرد
 

روزهای هفته به ترکی استانبولی
 

فصل های سال به ترکی استانبولی
 

ماه های سال به ترکی استانبولی
 

رنگ ها در ترکی استانبولی
 

اعداد به زبان ترکی استانبولی
 

ضمایر در زبان ترکی استانبولی
 


سطوح زبان ترکی استانبولی

زبان ترکی استانبولی هم مانند زبان های دیگر طبق استانداردهای بین المللی طبقه بندی می شود. این سطوح عبارتند از:

  • سطح A1: در این سطح متقاضیان می توانند کلمات و عبارات ساده را خوانده و درک کنند. حتی می توانند قدرت فهم کلمات و عبارات ساده را زمانی که می شنوند داشته باشند. فرد متقاضی در این سطح می تواند شروع به نوشتن جملات ساده و یا کوتاه کرده و خود را معرفی کند. سطح A1 یک سطح مقدماتی است.

  • سطح A2: در این سطح از متقاضیانی که حضور دارند انتظار می رود تا بتوانند منوی رستوران ها، بروشورهای تبلیغاتی و همچنین آدرس روی تابلو ها را خوانده و درک کنند. در این سطح نیز متقاضیان می توانند نامه های کوتاه و ساده که غیررسمی هستند را بنویسند.

  • سطح B1: این سطح یک سطح متوسط است و از اشخاص انتظار می‌ رود تا بتوانند اتفاقاتی که در اطراف آن ها می افتد را توصیف کنند و در واقع بتوانند درک مفهوم اصلی در یک گفتار آشنا را پیدا کنند. یعنی اگر قصد سفر کردن به ترکیه را دارند با این سطح می توانند نیازهای اصلی خود را رفع کرده و حتی می توانند مکالمه خوبی را نیز داشته باشند.

  • سطح B2: افرادی که قصد مهاجرت دارند می توانند بعد از گذراندن سطح B2 به کشور ترکیه سفر کنند. همچنین می ‌توانند در کنفرانس ها و سخنرانی های رسمی نیز شرکت کنند؛ چرا که می توانند از مهارت شنیداری استفاده کرده و مطالب را درک نمایند.

  • سطح C1: C1 سطح کاملا پیشرفته است و افرادی که در این سطح هستند، می توانند متن های پیچیده ادبی، فلسفی و علمی را مطالعه کرده و آن را درک کنند؛ همچنین افراد می توانند به راحتی اخبار رادیویی و تلویزیونی را شنیده و متوجه شوند و حتی به نوشتن متن های پیچیده و نامه های رسمی نیز بپردازند.

  • سطح C2: این سطح بالاترین سطح اموزش زبان ترکی استانبول است. افرادی که در این سطح هستند می توانند متن های پیشرفته و پیچیده را خوانده و کاملاً درک نمایند. همچنین می توانند در موضوعات پیچیده شرکت کرده و با ارائه ادله های کافی به بحث آن موضوع بپردازند.


آموزش زبان ترکیه ای در سطوح مختلف
 

دلایل یادگیری زبان ترکی استانبولی

زبان ترکیه ای یک زبان محبوب و کاربردی است، برخی از مزایای آموزش زبان ترکی عبارتند از:

  1. اگر می خواهید برای تحصیل به ترکیه بروید، می توانید با تسلطی که به زبان ترکی استانبولی دارید در دانشگاه های معتبر و دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در کشور ترکیه در رشته ای که علاقه دارید ادامه تحصیل دهید، چرا که تحصیل در دانشگاه های ترکیه ملزم به داشتن مدرک زبان ترکی استانبولی است.  ==> ==> دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در کشور ترکیه
  2. یادگیری این زبان نیز به شما برای پیدا کردن یک شغل مناسب و پردرآمد در کشور ترکیه کمک می کند. شما می توانید با داشتن مدرک این زبان در شغل هایی نظیر گردشگری، امنیت سایبری، فناوری اطلاعات، امور مالی، حسابداری و قانون تجارت نیز مشغول به کار شوید.
  3. شما اگر به زبان ترکی استانبولی مسلط باشید، می توانید در کشور ایران نیز به عنوان معلم زبان ترکی استانبولی تدریس نموده و کسب درآمد کنید.
  4. اگر قصد سفر به کشور ترکیه را دارید، می توانید با تسلطی که به زبان ترکی دارید یک سفر فوق العاده را تجربه نمایید.
  5. شما با یادگیری زبان ترکی استانبولی می توانید چند زبان دیگر را نیز متوجه شوید. مانند زبان‌ های ازبکستانی، ترکمن و آذربایجانی که کاملاً نزدیک به زبان ترکی استانبولی می باشد.

بهترین اپلیکیشن ها برای آموزش زبان ترکی استانبولی

بهترین اپلیکیشن های اموزش زبان تركيه عبارتند از:

آموزشگاه زبان ملل، مقالاتی را در جهت اموزش زبان تركي استانبولي رايگان بر روی سایت قرار داده که می توانید از آن ها بهره ببرید.

 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (62 امتیاز)
نظرات
ثنا مرادی (سه شنبه 10 بهمن 1402 17:56:09)

پکیج آموزش زبان ترکی استانبولی رایگان هم دارین؟


خانم مشهدی (سه شنبه 10 بهمن 1402 18:00:40)

سلام به شما کاربر گرامی،
در حال حاضر خیر، ولی در آینده ای نزدیک می توانید پکیج ها را در سایت آموزشگاه ملل مشاهده کنید.

javadi (چهارشنبه 04 بهمن 1402 16:35:55)

کسی که هیچی از ترکی استانبولی بلد نیست، میتونه خودخوان یاد بگیره؟


خانم مشهدی (چهارشنبه 04 بهمن 1402 16:47:18)

سلام به شما کاربر گرامی،
دوست عزیز یادگیری زبان برای فردی که در ابتدای راه قرار دارد بسیار سخت است، پس پیشنهاد می کنیم حتما در اوایل راه در کلاس های آموزشی حضوری یا آنلاین شرکت کنید و بعد از رسیدن به حد قابل قبول، ادامه راه را خودخوان پیش روید.

ستایش محمدی (یکشنبه 15 خرداد 1401 12:17:56)

کلاس خصوصی ترکی استانبولی حرف نداشت خیلی عالی بود کیفیت کلاسا


melalinstitute (دوشنبه 16 خرداد 1401 12:10:05)

از همراهی شما خرسندیم.

محمد بابایی (سه شنبه 07 دی 1400 14:48:50)

سلام میخواستم بپرسم چقدر زمان میبره تا بتونم ترکی استانبولی رو کامل صحبت کنم؟
ممنون میشم راهنماییم کنید


خانم افسریان (پنجشنبه 30 دی 1400 09:56:20)

با سلام و احترام جهت کسب اطلاعات دقیق بابت پکیج های آموزشی با پشتیبان تماس حاصل فرمایید.02133201700(تیم پشتیبانی ملل)

ترنم خلیلی (سه شنبه 07 دی 1400 13:14:03)

با سلام لطف میکنید
در رابطه با پکیج های خصوصی زبان اسپانیایی راهنمایید کنید کلاسهاتون به صورت حضوری برگزار میشه یا انلاین هم دارید


خانم افسریان (پنجشنبه 30 دی 1400 10:04:11)

با سلام و احترام جهت کسب اطلاعات دقیق بابت پکیج های آموزشی با پشتیبان تماس حاصل فرمایید.02133201700(تیم پشتیبانی ملل)

سهیل احمدی (سه شنبه 07 دی 1400 13:09:46)

با سلام وقت شما بخیر در رابطه با زبان ترکی استانبولی چندتا سوال داشم ممنون میشم راهنماییم کنید در رابطه با دوره های مکالمه و ازمون برای مهاجرت


خانم افسریان (پنجشنبه 30 دی 1400 10:04:23)

با سلام و احترام جهت کسب اطلاعات دقیق بابت پکیج های آموزشی با پشتیبان تماس حاصل فرمایید.02133201700(تیم پشتیبانی ملل)

نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران