عبارات مختلف برای بیان گل آرایی به انگلیسی

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/12/12 430 زمان مطالعه: 2 دقیقه
گل آرایی به انگلیسی

عبارت گل آرایی به انگلیسی، از عبارت هایی است که امکان دارد بسیار مورد استفاده قرار بگیرد. زمانی که در یک کشور انگلیسی زبان زندگی می کنید، مطمئنا شرایطی برای شما پیش می آید که نیاز دارید گل خریداری نمایید و باید عبارت های مربوطه را حتما به یاد داشته باشید. پس می توانید باز هم‌ با آموزشگاه زبان انگلیسی ملل همگام شده و مقاله های کاربردی سایت را به خوبی مطالعه بفرمایید. چرا که تمام سعی ما بر این است که زبان انگلیسی و البته سایر زبان ها را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

معادل های انگلیسی برای گل آرایی

در مقالات قبلی به معنی گل به انگلیسی پرداختیم و گل های را به انگلیسی معرفی کردیم. حال در این مقاله به بررسی گل آرایی به انگلیسی خواهیم پرداخت. مطمئنا عبارت های مختلفی برای واژه گل آرایی به انگلیسی وجود دارد که در این مقاله شما را با آن ها آشنا خواهیم ساخت.

گل آرایی به انگلیسی

پر کاربردترین عبارتی که در زبان انگلیسی برای واژه گل آرایی می توان به کار برد عبارت "flower arrangements" است. البته عبارت ها و واژه های دیگری نیز برای آن وجود دارد. در ادامه با یکی از آن ها آشنا خواهید شد. 

Bouquet 

این واژه انگلیسی در زبان فارسی به معنای «دسته گل» است‌. در واقع نوعی چیدمان گل است که می توان به دلایل مختلف آن را مورد استفاده قرار داد. برای تقدیم کردن به شخصی، یا برای تزئین میز و اهداف دیگر می توان از دسته‌ گل های زیبا استفاده نمود. ریشه این واژه از زبان فرانسوی گرفته شده است‌. در این دسته های گل می توان گل ها را با شاخ و برگ یا بدون آن ها تزیین نمود.

مطالعه بیشتر: گِل به انگلیسی

اصولا گل ها را با طرح های مختلف طراحی می نمایند و به صورت یک دسته گل زیبا در می آورند. اغلب برای تزئین نمودن این دسته های گل از کاغذهای مختلف بنا به سلیقه و البته با توجه به نوع گل مورد نظر، استفاده می کنند. این دسته های گل تزیین شده را می توان در گلدان های زیبا نگهداری نمود.‌

اما باید گفت که عبارت گل آرایی به انگلیسی یا همان "flower arranging" تزئین نمودن گل ها محسوب می شود. برای این کار می توان گل ها را در گلدان، جعبه، سرامیک، سبد یا ظرف های زیبا طراحی نمود. البته که باید برای آبیاری آن ها از یک فوم استفاده نمود. در واقع باید آب در اسفنج بماند و گل ها را تازه نگه دارد. این گل ها آب را از اسفنج جذب می نمایند.

مطالعه بیشتر: بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

فوم ها بسیار محکم هستند و گل ها را به شکل های زیبا در می آورند. در گل آرایی از برگ های سبز و شاخ و برگ گل ها نیز استفاده خواهد شد. نکته مهم در مورد گل آرایی یا "flower arranging" این است که هزینه بیش تری در برابر دسته های گل یا "bouquet" دارد. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که هزینه ها نیز بستگی به نوع گل های انتخاب شده دارند. این کارها زمان زیادی می برد و برای دسته گل عای بزرگ باید سفارش خود را از قبل اعلام کنید. 

عبارت های دیگر برای گل آرایی به انگلیسی

در قسمت قبل در مورد واژه های "bouquet" و همچنین ترجمه کلمه "flower arranging" صحبت نمودیم. هر دو واژه را توصیح دادیم و تفاوت های هر دو‌ را نیز مشخص کردیم. اما باید گفت که برای واژه گل آرایی به انگلیسی عبارت های دیگری نیز در زبان انگلیسی به کار می رود. بهتر است عبارت های زیر را نیز مطالعه بفرمایید‌. 

مطالعه بیشتر: دزد به انگلیسی

 

  • Floral design 
    این عبارت نیز به معنای گل آرایی به کار می رود. 
  • Flower decorating 
    این عبارت نیز دقیقا همان معنا را القا می نماید. در کل برای واژه " flower arranging" معادل های دیگری وجود دارد که برای شما عزیزان ارائه دادیم. امیدواریم که این مقاله و محتویات آن برای شما عزیزان مفید واقع شود.
پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (5 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران