کلاس گروهی زبان ترکی استانبولی

کلاس گروهی زبان ترکی استانبولی

خبر تاریخ به روزرسانی: 1402/10/03 893
کلاس گروهی زبان ترکی استانبولی

درک زبان ترکی به شما مزیت قابل توجهی در انجام تجارت با ترکیه و تعامل با شهروندان آن می دهد. ترکیه همچنین دارای یک فرهنگ مدرن پر رونق است که وقتی زبان ان را می فهمید می توانید با آن ارتباط برقرار کنید.

زبان ترکی در درجه اول به دلیل تعداد زیادی از افرادی که به آن صحبت می کنند، زبان مهمی است. 75 میلیون نفر ترکی را به عنوان زبان اول صحبت می کنند که این زبان را به یکی از 15 زبان اول جهان تبدیل می کند.

زبان ترکی با سایر زبان های ترکی از جمله آذربایجانی، ترکمنی، ازبکی، قرقیزی و قزاقستانی نزدیک ترین پیوند را دارد. نظریه دیگر این است که این زبان یکی از بسیاری از زبان های آلتایی است که شامل ژاپنی، مغولی و کره ای نیز می شود.

آموزش زبان ترکی استانبولی در مدت کوتاه

زبان ترکی را می توان در مدت حداقل 3-6 ماه، بسته به مدت زمانی که زبان آموز صرف یادگیری و تمرین زبان می کند، یاد گرفت. برای گرفتن سطح C1+ در زبان ترکی، زبان آموز به حدود 900 ساعت آموزشی نیاز دارد. آموزش زبان ترکی استانبولی می تواند دلهره آور به نظر برسد، اما راه های آسانی وجود دارد که می توانید تسلط خود را به سرعت افزایش دهید.

مزایای آموزش زبان ترکی استانبولی

  • تحصیل در دانشگاه های ترکیه
  • امکان ایجاد کسب و کار در ترکیه
  • گسترش تجارت شخصی
  • آشنایی با فرهنگ سنتی ترکیه
  • یافتن دوستان ترک زبان در سراسر جهان
  • افزایش هر چه بیشتر روابط فرهنگی و اجتماعی با مردمی در سراسر جهان

 

کلاس گروهی زبان ترکی استانبولی

ما دریافته ایم که زبان ترکی استانبولی، یکی از محبوبترین زبانها برای یادگیری در بین مردم ایران است. به همین جهت دوره های آموزش زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه زبان ملل به صورت حضوری و آنلاین در حال برگزاری است.

همچنین اگر تمایل دارید به صورت حرفه ای این زبان را یادبگیرید ما به شما توصیه می کنیم که در کلاس گروهی زبان ترکی استانبولی در ملل شرکت نمایید. در کلاس درس ترکی علاوه بر یادگیری بهتر مباحث،اشتباهات تلفظی و گرامری شما نیز رفع خواهد شد.


اطلاعات تماس : 

 

 

شماره تماس مرکز شرق

 

 

شماره تماس مرکز غرب

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

 

 02133201700

 

 02146050052

09208589875

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
0/5 (0 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران