معرفی بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی با لینک دانلود

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/12/14 334
بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی

یکی از راهکارهای مفید و کاربردی استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان فرانسه است که بدون تردید فرایند یادگیری را برای شما زبان آموزان عزیز جذاب تر و راحت تر می سازد. در این راستا نرم افزارهای زیادی طراحی شده‌ اند که همگی بر پایه اصولی آموزش هستند‌.

از سوی دیگر امروزه گوشی های هوشمند در دسترس اکثر افراد می باشد و می توانند در هر زمان و مکانی از این اپلیکیشن ها استفاده نمایند‌. زبان آموزان و علاقمندان با نصب این اپلیکیشن ها بر روی گوشی های خود به راحتی با آموزش اصولی زبان فرانسه در ارتباط هستند.

اما باید این اپلیکیشن ها را با خیال راحت نصب نمایید چرا که نرم افزارهای نادرست، مسیر آموزش را برای شما پر از فراز و نشیب می سازد. کارشناسان آموزشگاه زبان ملل تعدادی از این اپلیکیشن ها را به شما عزیزان معرفی می کند.

نرم افزار یادگیری زبان فرانسه

در این مقاله به معرفی بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی پرداختیم تا در کنار کلاس های خود یا در صورت علاقه به یادگیری خودخوان زبان فرانسوی، از به روزترین برنامه ها استفاده کنید. معرفی چند اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی می تواند مسیر بسیار همواری را برای شما تدارک ببیند و آموزش بسیار راحت تر و البته اصولی تر صورت می گیرد. در این بخش با این نرم افزارها آشنا می شوید.

آشنایی با اپلیکیشن "Rosetta Stone"

این اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی از مشهورترین و پر کاربرد ترین نرم افزارها به شمار می رود. این نرم افزار را به افرادی توصیه می کنیم که تازه قدم‌ به مسیر یادگیری زبان فرانسه گذاشته اند. این اپلیکیشن پایه دانش زبانی آن ها را بسیار محکم‌ می سازد و می توانند لغات و دستور زبان را با شیوه و تکنیک کاملا نوین یاد بگیرند.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی رزا استون

در مورد این برنامه همین بس که باعث می شود شما زبان فرانسه را به خوبی درک کنید، صحبت کنید و همچنین در مهارت خواندن و نوشتن بسیار پیشرفت داشته باشید. تمرین های بارگذاری شده در اپلیکیشن Rosetta Stone به شیوه مقایسه ای بوده و آموزش را برای شما جذاب را می سازد.

در مورد سبک و شیوه آموزشی این برنامه باید گفت که به صورت تمرین و تکرار می باشد و شما می توانید لغت های جدید را در درس ها بسیار بشنوید، آن را تکرار نموده و به نگارش در بیاورید. به صورت مسلم این روش باعث می شود که درک و یادگیری شما بسیار اصولی و تاثیر گذار باشد.

عبارات و اصطلاحات در زمینه مکالمه های روزانه در این اپلیکیشن آموزش داده می شود و شما می توانید مکالمه های واقعی را بشنوید. همچنین این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده است که قابلیت تشخیص گفتار در آن وجود دارد و بازی های متنوع و سرگرم کننده ای برای زبان آموزان در نظر گرفته شده است. 

اپلیکیشن "Duolingo"

برنامه نرم افزار دولینگو‌ یک از مطرح ترین و بهترین نرم افزارها در زمینه آموزش زبان به شمار می رود. این اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی را می توانید بر روی سیستم عامل های مختلف و روی تمام گوشی های هوشمند اجرا نمایید‌. نکته جالب در مورد این نرم‌افزار وجود محیط زیبا و سرگرم کننده می باشد.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی دولینگو

یادگیری لغت ها از طریق این برنامه با متد و تکنیک بسیار دقیق انجام نی گیرد چون که تمام لغت ها دسته بندی شده اند و مطالعه و یادگیری آن ها بسیار راحت می باشد. تمام درس ها با استفاده از تصاویر بوده و این روند آموزش را بسیار راحت تر می کند.

برای استفاده از این نرم افزار می توانید با شرکت در آزمون های ارائه شده سطح و دانش زبانی خود را مشخص نمایید. آموزش زبان در این اپلیکیشن همراه با بازی و سرگرمی بوده و با این روش جالب راندمان کار بسیار بالا خواهد بود. 

شناخت اپلیکیشن "Babbel"

طراحی درس ها در این اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی توسط متخصصان آموزش این زبان انجام گرفته است و نکته مهم این است که تمام صداگذاری ها توسط افراد بومی می باشد. این امر می تواند شرایط حضور در محیط فرانسوی زبان را برای زیان آموزان عزیز به همراه داشته باشد‌.

بابل یکی از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی است.

یکی از مزیت های این اپلیکیشن، به کار بردن لغت های از قبل خوانده شده در متن ها و درس ها و تمرین های جدیدتر می باشد. نا گفته نماند که این روش باعث می شود که لغت ها ملکه ذهن شما شوند و با تمرین و تکرار هرگز آن ها را فراموش نخواهید کرد.

شما این فرصت را دارید که در این نرم افزار، موضوع مورد علاقه خود را انتخاب نموده و در آن موضوع فرایند یادگیری خود را ادامه دهید. روال آموزش در این اپلیکیشن مدرن است و این ادعا وجود دارد که پس از یک ماه استفاده از این اپلیکیشن و همچنین می توانید در مورد موضوعات مختلف صحبت کنید. همچنین این برنامه دارای سیستم و تکنولوژی تشخیص گفتار دارد و شما ادای صحیح کلمه ها را یاد می گیرید. 

آشنایی با اپلیکیشن "Memrise"

افرادی که به دنبال یادگیری و تقویت مهارت های زبان فرانسوی هستند، نباید از این اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی غافل شوند. این نرم افزار رابط کاربری زیبایی دارد و زبان آموزان را از هر سن و جنسیتی به سمت خود می کشاند. حتی افرادی که قصد دارند در کنکور کارشناسی ارشد شرکت نمایند می توانند استفاده بهینه از این اپلیکیشن داشته باشند.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی

از دیگر مزیت های این نرم افزار، آموزش بر پایه استفاده از تصویر، ویدیو، صدا، آزمون های مختلف است و مهارت های زبانی را تقویت خواهد کرد. با مشاهده فیلم های موجود در این نرم افزار قادر خواهید بود که نحوه تلفظ را به صورت صحیح یاد بگیرید و ادای کلمه ها کاملا اصولی می باشد.

همچنین شما می توانید تلفظ خود را ضبط نموده و نحوه بیان را مقایسه نمایید. فلش کارت های هوشمند موجود در این اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی، فرایند آموزش را بسیار جذاب تر کرده و این مراحل را به حالت سرگرمی در می آورد.

آشنایی با اپلیکیشن "French by Nemo"

در این اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی در واقع ۳۴ زبان مختلف دنیا آموزش داده می شود. در این نرم افزار آموزش زبان به صورت درس به درس نمی باشد و در واقع آموزش به مرور و کاملا تدریجی انجام می پذیرد.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی

در واقع پس از آموزش کلمه ها و عبارت های جدید، دوباره آن ها را مرور خواهد کرد و همین امر باعث می شود که آموخته ها کاملا در ذهن بماند.

اپلیکیشن "Busuu"

در این اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی، امکانات جالبی وجود دارد که در این قسمت با آن ها آشنا خواهید شد. در این برنامه واژگان و نکات گرامری به صورت کاملا اصولی  آموزش داده می شود. دیالوگ های صوتی در این برنامه فرایند آموزش را بسیار جذاب خواهد کرد.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی

همچنین بازی ها و برنامه‌ های سرگرم کننده در این نرم افزار یک هدف بزرگ برای شما ایجاد خواهد کرد. شما در کم ترین زمان ممکن می توانید زبان فرانسه را یاد بگیرید. در این نرم افزار این امکان برای شما وجود دارد که با افراد بومی و سایر زبان آموزان ارتباط برقرار کنید و البته که از سمت آن ها بازخورد داشته باشید. شما قادر خواهید بود تمرینات نوشتاری و گفتاری خود را برای آن ها ارسال نمایید.

معرفی اپلیکیشن بیاموز

این اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی، برنامه‌ای بسیار تخصصی می باشد و محتواها کاملا طبقه بندی شده اند. این برنامه آموزشی برای فارسی زبانان طراحی شده است و می توانند از این طریق به راحتی زبان را یاد بگیرند. سطوح مختلف زبانی از مبتدی تا پیشرفته در این برنامه وجود دارد و شما می توانید با توجه به سطح و دانش زبانی خود، آموزش را دنبال نمایید.

همچنین لغت ها نیز با توجه به موضوعات مختلف طبقه بندی شده اند و این امر یادگیری را راحت تر می سازد و زبان آموزان این فرصت را دارند که ابتدا از موضوعات مورد علاقه خود شروع نمایند‌. برای تمام لغت ها مثال آورده می شود و این تکنیک بسیار کاربردی است.

تلفظ فونتیک برای تمام لغت ها در نظر گرفته شده است و شما می توانید با اطمینان کامل آن ها را یاد بگیرید. همچنین گرامر ها نیز در قالب موضوعات مختلف طبقه بندی شده‌اند. فلش کارت های موجود در این اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی بسیار پیشرفته می باشد.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسه برای آیفون

افرادی که از گوشی های آیفون استفاده می نمایند اصولا به دنبال اپلیکیشن هایی هستند که با این سیستم مطابقت داشته و بتوانند زبان انگلیسی را یاد بگیرند‌. در قسمت قبل چندین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی را به شما عزیزان معرفی نمودیم.

اما این بخش را به افرادی اختصاص می دهیم که گوشی های آیفون دارند و به دنبال اپلیکیشن مناسب سیستم خود برای آموزش زبان انگلیسی هستند‌. این اپلیکیشن ها باید هر چهار مهارت زبانی را تقویت نمایند‌.

این مهارت ها شامل مهارت شنیداری، گفتاری، نوشتاری و خواندن هستند‌. در ادامه تعدادی از این برنامه ها را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. در لیست زیر نام این اپلیکیشن ها را مشاهده می نمایید.

  1. اپلیکیشن زبانشناس 
  2. Busuu
  3. Memrise
  4. Duolingo
  5. Learn French for beginners
  6. Learn French Fast
  7. Babbel
  8. Mondly
  9. Tandem
  10. Mango Languages
  11. italki
  12. Learn French by MindSnacks
  13. Speechling
  14. HelloTalk
  15. Clozemaster
  16. Preply
  17. Rocket Languages
  18. WordDive
  19. Radio France - podcast, direct
  20. LingoDeer
  21. Le Conjugueur
  22. Busuu
  23. FluentU
  24. Drops
  25. Lingvist
  26. Quizlet
  27. AnkiMobile Flashcards
  28. Inshorts 
  29. Hinative 
  30. Cambly 
  31. Beelingu App

این اپلیکیشن ها فرایند یادگیری زبان انگلیسی را برای شما بسیار جذاب تر خواهند کرد. همگی این نرم افزارها برای گوشی های آیفون مناسب هستند و می توانید با خیال راحت آن ها را نصب نمایید.

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (1 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران