معرفی پرفروش ترین و بهترین کتاب آموزش زبان سوئدی

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1403/02/08 55 زمان مطالعه: 4 دقیقه
بهترین کتاب آموزش زبان سوئدی

اگر دوست دارید با بهترین کتاب آموزش زبان سوئدی آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید. سعی ما بر این است که یهترین کتاب ها را برای یادگیری این زبان با صورت خودآموز یا برای شرکت در کلاس ها معرفی نماییم. همراهی با کارشناسان آموزشگاه زبان ملل، راهکارهای زیادی را به دنبال دارد و می توانید از تجربه های آن ها کمال استفاده را ببرید. 

بهترین کتاب آموزش زبان سوئدی چیست؟

در این بخش می توانید با بهترین کتاب آموزش زبان سوئدی آشنا شوید و برای موفقیت و پیشرفت در مسیر یادگیری زبان سوئدی از آن ها استفاده نمایید. 

کتاب مول "Mål1" 

کتاب مول "Mål1" اولین کتابی است که برای آموزش زبان سوئدی می توان روی آن کار کرد چرا که متد مول یک متد آموزشی برای جوانان و بزرگسالان است. نویسندگان  این کتاب " Kerstin Ballardini, Sune Stjärnlöf , Åke Viberg " هستند و در سال ۲۰۰۷ به چاپ رسیده است.

کتاب مول "Mål1"

بدون شک می توان گفت که این مجموعه کتاب در رده بهترین و محبوب ترین کتاب ها قرار دارد و متد و تکنیک بسیار خوبی برای آموزش زبان سوئدی را در خود دارد. این کتاب به عنوان بهترین کتاب آموزش زبان سوئدی در آموزشگاه های ایران مورد استفاده قرار می گیرد و اکثر اساتید آن را برای یادگیری هر چه بهتر زبان آموزان معرفی می نمایند.

مطالعه بیشتر: بهترین آموزشگاه زبان سوئدی در تهران

در مجموعه کتاب های مول متن ها و تمرین های زیادی وجود دارد که همه مهارت های زبانی را مورد توجه قرار می دهد و تقویت می کند. در کتاب تمرین، تمام فصل های کتاب دنبال می شود و فرصتی را برای زبان آموزان ایجاد می کند که تمرین های درک مطلب، واژگان و دستور زبان را انجام داده و میزان یادگیری خود را ارزیابی نمایند.

همچنین تمرین های شفاهی نیز در این کتاب وجود دارد که می تواند برای کارهای دو نفره یا گروهی بسیار مناسب باشد و مهارت گفتاری را تقویت نماید.

Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann

این کتاب در مورد یک مرد مسن است که ماجراهای وحشیانه ای برای او به وجود می آید. این مرد مسن از خانه فرار می کند و در گیر یک حلقه از مواد مخدر می شود. این کتاب در سال ۲۰۰۹ منتشر شده است و بسیاری از منتقدان آن را مورد تحسین قرار دادند و در کل داستان این کتاب در زمینه کمیک است.

بهترین کتاب آموزش زبان سوئدی

این کتاب به زبان انگلیسی هم ترجمه شده است و آن را به صورت فیلم سینمایی در آورده اند. قهرمان داستان موضوعات خواندنی بسیار جذابی را ایجاد می نماید

مطالعه بیشتر: بهترین روش یادگیری زبان سوئدی در منزل

 نکته مهم در مورد این کتاب، زبان ساده آن و استفاده از تصاویر برای یادگیری بهتر می باشد. زبان آموزان سطح متوسط می توانند این کتاب را مورد استفاده قرار دهند و برای این سطح از دانش زبانی بسیار مناسب می باشد ‌  

Millennium

داستان این کتاب حول محور یک روزنامه نگار و یک هکر رایانه ای می باشد و جمله کلاسیک مدرن دارد. در این کتاب از زبان توصیفی می باشد. مضامین و زبان  این کتاب پیچیدگی خاصی دارد و برای زبان آموزان سطح پیشرفته مناسب است‌.

En man som heter Ove

این کتاب بسیار تاثیر گذار و تل حدودی خنده دار می باشد. زبان آموزان سطح متوسط و پیشرفته می توانند به میزان زیادی از این کتاب بهره ببرند اما توصیه می کنیم که زبان آموزان دوره مبتدی هم مطالعه آن را در برنامه خود قرار دهند. 

Utvandrarna

این مجموعه کتاب یک درام تاریخی است و با پیچ و تاب های خود خوانندگان را درگیر خود می سازد. زبان این کتاب بسیار پخته است و برای زبان آموزان سطح متوسط تا پیشرفته بسیار مناسب می باشد. عبارت های سوئدی در این کتاب آموزش داده می شود.

مطالعه بیشتر: زبان سوئدی سخته

Nils Holgerssons underbara resa genom Sverige

این کتاب جنبه ماجراجویی دارد و برای کودکان بسیار مناسب می باشد. واژگان این کتاب بسیار ساده بوده و به همین دلیل بهتری کتاب آموزش زبان سوئدی برای مبتدیان به شمار می رود. این افراد می توانند با اصطلاحات مربوط به حیوانات و همچنین طبیعت آشنا شوند‌. البته زبان آموزان در تمام سطوح زبانی می توانند از آن استفاده نمایند.

Pippi Långstrump

این کتاب حاوی واژگان ساده و روزمره می باشد و برای زبان آموزان دوره مبتدی و متوسط بسیار مناسب است. افرادی که تمایل دارند ادبیات روزمره زبان سوئدی را یاد بگیرند می توانند از این ابزار استفاده نمایند. 

بهترین کتاب های خودآموز زبان سوئدی

افرادی که علاقه دارند بدون حضور در کلاس و به صورت خودآموز به یادگیری زبان سوئدی بپردازند، باید کتاب های مفید برای این منظور را استفاده نمایند. با معرفی بهترین کتاب آموزش زبان سوئدی به صورت خودآموز می توانید به صورتی کاملا اصولی قدم در این مسیر بگذارید و موفقیت خود را شاهد باشید‌.

مطالعه بیشتربهترین اپلیکیشن دیکشنری سوئدی

Swedish Learning Book

این کتاب می تواند برای افرادی که قصد دارند زبان سوئدی را به صورت خودآموز یاد بگیرند، بسیار مناسب باشد و به عنوان یک کتاب مرجع جهت یادگیری دستور زبان استفاده شود. این کتاب را می توان در کنار دیگر منابع آموزشی مورد استفاده قرار داد و به صورت یک مکمل می باشد.

کتاب LEARN SWEDISH with 25 Small Stories

این کتاب اثری از کریستینا الیاسون، مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه جذاب است که به طور خاص برای زبان‌آموزان سوئدی در سطح متوسط نوشته شده است. این کتاب شامل 25 داستان در مورد موضوعات مختلف مانند عشق، دوستی، سفر و خانواده است.

LEARN SWEDISH with 25 Small Stories

هر داستان به دو زبان سوئدی و انگلیسی نوشته شده است و شامل واژه‌نامه و تمرین‌های مربوطه است. داستان‌ها به گونه‌ای نوشته شده‌اند که هم آموزنده و هم سرگرم‌کننده باشند. آنها به شما کمک می‌کنند تا در حالی که از خواندن لذت می‌برید، واژگان و گرامر سوئدی جدیدی یاد بگیرید.

کتاب Complete Swedish Beginner to Intermediate Course

این کتاب اثر Anneli Hake شامل درس‌ها، تمرین‌ها و یک فرهنگ لغت است و شما را از سطح مبتدی به سطح متوسط می‌برد. این کتاب از ساختار درس‌های منظم و منطقی برای ارائه گرامر، واژگان و مهارت‌های مکالمه سوئدی به صورت گام به گام استفاده می‌کند.

Complete Swedish Beginner to Intermediate Course

این کتاب به گونه‌ای طراحی شده است که برای خودآموزی مناسب باشد، اما می‌توانید از آن در کنار کلاس‌های درس یا سایر منابع آموزشی نیز استفاده کنید. هر درس شامل تمرین‌های متنوعی برای کمک به شما در درک مفاهیم و تسلط بر مهارت‌های جدید است.

مطالعه بیشتراعضای خانواده به سوئدی

کتاب Colloquial Swedish

یکی از منابع محبوب برای یادگیری زبان سوئدی است که توسط بِنا ونر (Benita Wenner) نوشته شده است. به گونه‌ای طراحی شده است که به شما در یادگیری زبان سوئدی در یک زمینه واقعی و کاربردی کمک کند.

کتاب Colloquial Swedish

این کتاب شامل درس‌هایی در مورد موضوعات مختلف روزمره مانند سلام و احوالپرسی، صحبت در مورد غذا، خرید کردن، صحبت در مورد کار و غیره است. هر درس شامل تمرین‌های مختلفی است که به شما کمک می‌کند تا آنچه را که آموخته‌اید را تمرین کنید و مهارت‌های زبانی خود را تقویت کنید.

کتاب ROSETTA STONE SWEDISH

این کتاب شامل درس‌های تعاملی است که به شما کمک می‌کند تا کلمات و عبارات جدید را یاد بگیرید، گرامر را تمرین کنید و مهارت‌های گفتاری خود را تقویت کنید. کتاب Rosetta Stone Swedish برای افراد در سطوح مختلف، از مبتدی تا متوسط، مناسب است.

کتاب ROSETTA STONE SWEDISH

کتاب Swedish Frequency Dictionary – Essential Vocabulary

این کتاب شامل لیستی از 2500 کلمه پرکاربرد در زبان سوئدی است که به همراه ترجمه انگلیسی، آواشناسی (نحوه تلفظ) و مثال جمله ارائه می‌شود. این کتاب برای مبتدیان و دانش‌آموزان متوسط زبان سوئدی ایده‌آل است،

زیرا به آنها کمک می‌کند تا سریعاً پایه و اساس واژگان خود را در زبان سوئدی بنا کنند. مطالعات نشان داده است که 2500 کلمه پرکاربرد در زبان سوئدی، 92 درصد از صحبت‌های روزمره و 82 درصد از متن‌های نوشته شده به زبان سوئدی را تشکیل می‌دهند.

Swedish Frequency Dictionary – Essential Vocabulary

هر کلمه سوئدی با ترجمه انگلیسی آن ارائه می‌شود، که به شما در درک معنای کلمات کمک می‌کند. همچنین برای هر کلمه سوئدی، مثال جمله‌ای ارائه می‌شود که به شما کمک می‌کند تا نحوه استفاده از کلمه در متن را ببینید.

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
0/5 (0 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران