لیست 10 تایی از بهترین کتاب گرامر زبان انگلیسی با لینک دانلود

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1403/02/10 73 زمان مطالعه: 4 دقیقه
بهترین کتاب گرامر زبان انگلیسی

بدون تردید با مطالعه بهترین کتاب گرامر زبان انگلیسی می توان روز به روز مسیر را برای یادگیری و آموزش هر چه بهتر این زبان هموارتر ساخت. گرامر از مهم ترین نکات یادگیری زبان می باشد و بدون آن نمی توان جمله ها را با دقت و به درستی بیان نمود.

پس باید برای این امر تلاش زیاد نمود در غیر این صورت اعتماد به نفس پایین آمده و نمی توان موفقیت را به دست آورد. در کلاس های آموزشگاه زبان انگلیسی ملل گرامر کامل زبان انگلیسی تحت نظارت اساتید برجسته و با تکنیک های نوین آموزش داده می شود. همچنین برای پیشرفت شما در این مسیر، بهترین کتاب های گرامر انگلیسی را در این مقاله به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. 

بهترین کتاب گرامر انگلیسی از صفر تا صد

هنگام خرید بهترین کتاب گرامر زبان انگلیسی باید به این نکته توجه داشته باشید که چگونه باید هنگام آموزش زبان انگلیسی، گرامر خود را تقویت نمایید و برای رسیدن به این هدف بزرگ باید از چه منابعی استفاده نمایید. بدون تردید منابع عامل بسیار مهمی در یادگیری به شمار می روند.

بهترین کتاب گرامر انگلیسی از صفر تا صد

در فرایند یادگیری زبان انگلیسی و سایر زبان ها، چالش های زیادی برای زبان آموزان به وجود می آید که شاید سخت ترین و مهم ترین آن ها، گرامر زبان باشد چرا که بدون یادگیری نکات گرامری نمی توان انتظار داشت که زبان را به خوبی فهمید و صحبت کرد.

مطالعه بیشتر: بهترین کتاب های یادگیری زبان انگلیسی

پس زبان آموزان باید به دنبال یادگیری ساختارها، افعال، زمان ها و شیوه استفاده از آن ها باشند. مهم ترین راهکار برای رسیدن به این هدف و یادگیری گرامر زبان انگلیسی، استفاده از کتاب های به روز و کاربردی می باشد و این امر نقش چشمگیری در یادگیری هر چه بهتر زبان و رسیدن به قله های پیشرفت به شمار می رود.  در ادامه تعدادی از این کتاب ها را به شما معرفی خواهیم کرد. 

Essential Grammar in Use

این کتاب را می توان در رده ضروری ترین و بهترین کتاب ها برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی دانست. نویسنده این کتاب ریموند مورفی بوده و تمام نکات گرامری را برای زبان آموزان در نظر گرفته است. بسیاری از دانش آموزان و همچنین معلم ها این کتاب را به عنوان بهترین کتاب گرامر زبان انگلیسی معرفی نموده اند.

لینک دانلود

در این سری از کتاب های آموزش گرامر دو رنگ قرمز و آبی وجود دارد که کتاب قرمز برای زبان آموزان در سطح "elementary" و "pre-Intermediate" طراحی شده است و همچنین کتاب آبی برای زبان آموزان در سطح "Intermediate" مناسب می باشد.

مطالعه بیشتر: کتاب داستان انگلیسی

در این کتاب ها حدود ۱۱۰ درس وجود دارد که موضوعات مختلف از نکات گرامری را مورد بررسی و آموزش قرار می دهند. نکته مهم این کتاب طراحی از ساده ترین نکته ها به پیچیده ترین نکات گرامری می باشد و همچنین از تصاویر زیادی برای تدریس استفاده شده است که همین امر آموزش را برای زبان آموزان و علاقمندان آسان تر و در عین حال جذاب تر ساخته است. 

Oxford Practice Grammar

در ادامه معرفی بهترین کتاب گرامر زبان انگلیسی، به توضیح در مورد کتاب "Oxford Practice Grammar" می پردازیم. نویسندگان این کتاب نورمن کو، مارک هریسون و کن پترسون هستند. در مورد این کتاب باید به این نکته اشاره کرد که به سطح های مربوطه تقسیم شده است و در هر کدام از آن ها حدود ۱۱۰ درس گنجانده شده که هدف از آن ها یادگیری و آموزش جنبه های مختلف گرامر زبان انگلیسی می باشد.

لینک دانلود

در این کتاب همچنین انواع تست و پاسخ تمرین ها نیز وجود دارد و در صورتی که زبان آموزان تمرین ها را انجام داده باشند می توانند به راحتی آن ها را بررسی نمایند و با اشکالات خود مواجه شوند و در صدد تصحیح آن ها برآیند. در پایان نیز آزمون نهایی وجود دازد که تمام نکات گرامری یاد گرفته شده را پوشش خواهد داد.

از ویژگی های منحصر به فرد این کتاب آموزشی باید به این نکته اشاره کرد که مطالب بسیار ساده و واضح ارائه شده و همچنین تمرین ها برای هر موضوع و نکته گرامری انتخاب شده اند. همچنین در کتاب تصویرهای بسیار زیبا و رنگارنگ وجود دارد که مسیر یادگیری را برای زبان آموزان بسیار جذاب و سرگرم کننده می سازند.

Grammarway

یکی دیگر از بهترین کتاب های گرامر انگلیسی، کتاب "Geammarway" است که سطوح مختلف زبانی از سطح مبتدی، متوسط تا پیشرفته را پوشش می دهد. نویسندگان این کتاب ها ویرجینیا ایوانز و جنی دولی هستند.

Grammarway

مطالعه بیشتر: آموزش گرامر زبان انگلیسی

این مجموعه کتاب های آموزش گرامر به صورت چهار سطحی بوده که به صورت مصور طراحی شده اند و برای دانش آموزان و همچنین بزرگسالان مناسب می باشد.

Round-Up

در مورد این کتاب باید گفت که برای افرادی طراحی شده است که قصد دارند یادگیری زبان انگلیسی را آغاز نمایند و گرامر زبان انگلیسی را به صورت کاملا اصولی یاد گرفته و به خاطر بسپارند. هر کدام از کتاب های این مجموعه ارزشمند برای زبان آموزان و دانش آموزان در سطوح خاص در نظر گرفته شده است.

Round-Up

با اطمینان می توان گفت که با مطالعه این کتاب می توان بسیار قانون مند و ساده گرامر زبان انگلیسی را فرا گرفت. کتاب "Round-Up" برای سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته را پشتیبانی می کند و تمرین های زیادی برای یادگیری بهتر وجود دارد.

Advanced Grammar in Use 

این کتاب را نیز می توان به عنوان بهترین کتاب گرامر زبان انگلیسی به شمار آورد که نویسنده آن مارتین هوینگز است و محبوب ترین و پر فروش ترین کتاب در سر تا سر جهان می باشد.

این کتاب شامل صد بخش است که از نظریه ها و عمل تشکیل شده است و برای آزمون های آیلتس و کمبریج بسیار مناسب می باشد و مهارت های زبانی زبان آموزان را افزایش می دهد. دانش آموزان پیشرفته می توانند از این کتاب برای آموزش زبان استفاده نمایند و هم به شیوه خود آموزی و هم برای حضور در کلاس های آموزشی به کار ببرند.

Language Practice for Advanced

این کتاب گرامر زبان انگلیسی برای توسط آن وینس مایکل نوشته شده است و برای رده سنی بزرگسالان بسیار مناسب میباشد. همچنین دانش آموزانی که قصد دارند برای امتحان "CAE" آماده شوند، می توانند از این کتاب بهره های زیادی ببرند. سطح دانشجویان باید پیشرفته باشد و تمرین ها را به خوبی انجام دهند.

Practical English Usage

Practical English Usage

این کتاب آموزشی گرامر برای بزرگسالان طراحی شده است و مایکل سوان آن را به نگارش در آورده است. تمرکز این کتاب بر روی اشتباهات معمول و رایج در دستور زبان، املا و استفاده از کلمه ها می‌باشد. در این کتاب، تمرین وجود ندارد.

مطالعه بیشتر: کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح

Cambridge Grammar for IELTS

نویسنده های این کتاب دایانا هاپکینز و پائولین کالن هستند و آن را برای آمادگی متقاضیان شرکت در آزمون های آیلتس آماده کرده اند.

Cambridge Grammar for IELTS

این کتاب تمرین های زیادی را در خود دارد و برای آزمون آیلتس آکادمیک و آیلتس جنرال مناسب می باشد. مهارت های مهم زبانی از جمله مهارت خواندن، مهارت نوشتاری، شنیداری و گفتاری توسط این کتاب تقویت خواهد شد.

 

Longman English Grammar Practice

Longman English Grammar Practice

این کتاب از انتشارات لانگمن است و در سر تا سر جهان مردم آن را تهیه نموده و مورد مطالعه قرار می دهند. در این کتاب توجه ویژه ای بر ساختار مکالمه ها و تمرینات عملی شده است.

Macmillan English Grammar

این کتاب برای بهبود گرامر طراحی شده است و در سه سطح برای زبان آموزان نوشته شده است. با مطالعه این کتاب می توان مهارت های لازم را برای برقراری ارتباط و مکالمه کسب نمود و دستور زبان را با جزییات کامل یاد گرفت. 

بهترین کتاب گرامر زبان انگلیسی pdf

در قسمت قبل با معرفی بهترین کتاب گرامر زبان انگلیسی با شما بودیم. در بازار می توان بهترین کتاب گرامر انگلیسی به زبان فارسی را نیز مشاهده نمود. کتاب های مهمی که ما به شما معرفی کردیم، بدون تردید گرامر کامل زبان انگلیسی را آموزش می دهند و جایی برای هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد. در این قسمت لینک دانلود این کتاب ها را برای شما قرار می دهیم که بتوانید به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید. 

با کلیک کردن بر روی این لینک ها می توانید کتاب ها را در اختیار داشته باشید.

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
0/5 (0 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران