معرفی بهترین کتاب خودآموز زبان آلمانی با جدیدترین متد

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1403/04/30 183 زمان مطالعه: 5 دقیقه
بهترین کتاب خودآموز زبان آلمانی

یادگیری زبان آلمانی از طریق کتاب های خودآموز می تواند روشی مناسب باشد اما آیا انتخاب کتاب های آموزشی خوب کار راحتی است. تصور بسیاری از افراد این است که زبان آلمانی زبانی سخت است و باید به صورت اصولی یاد گرفته شود. اما باید گفت که یادگیری این زبان باید کاملا هوشمندانه باشد و در مقابل چالش ها باید راهکارهای درست به کار برده شود.

می توان گفت که زبان آلمانی رایج ترین زبان مادری در اروپا است و با یادگیری آن دریچه های آگاهی و آشنایی با فرهنگ و شاهکارهای ادبی و هنری این کشور گشوده خواهند شد. در کنار کارشناسان آموزشگاه زبان ملل می توانید بر این مهم فائق آمده و پیشرفت و موفقیت خود را مشاهده نمایید.

بهترین کتاب برای یادگیری زبان آلمانی از پایه

قبل از هر چیزی باید گفت که آیا خواندن کتاب ها آموزشی جهت یادگیری زبان آلمانی می تواند موثر باشد؟ کتاب ها می توانند فضای کلاس های آموزشی را برای زبان آموزان ایجاد کرده و به تقویت مهارت های زبانی کمک زیادی می کنند.

بهترین کتاب برای یادگیری زبان آلمانی از پایه

مطالعه بیشتر: بهترین کتاب لغت آلمانی

مهارت های همچون مهارت شنیداری، گفتاری، نوشتاری و مهارت خواندن در سایه مطالعه کتاب های مناسب امکان پذیر خواهد بود. استفاده از فلش کارت های متعدد و سی دی و فایل های صوتی به واقع دنیای گسترده ای از لغات و اصطلاحات را در اختیار زبان آموزان قرار می دهد. در ادامه با کتاب های متعدد جهت یادگیری زبان آلمانی بیش تر آشنا خواهید شد.

1. The Everything Learning German Book

افرادی که تازه در مسیر یادگیری زبان آلمانی قدم گذاشته اند، می توانند با استفاده از این کتاب مهارت گفتاری و نوشتاری و درک مطلب را در وجود خود تقویت نمایند و از پایه این زبان را فرا بگیرند.

مکالمات روزمره در تقویت صحبت کردن اهمیت زیادی دارند و همین امر را می توان در این کتاب به وفور مشاهده نمود. همچنین فایل های صوتی این کتاب به گونه ای است که تلفظ شما را بهبود بخشیده و شما با گوش دادن به لهجه گویندگان بومی آلمانی زبان می توانید مهارت شنیداری خود را تقویت نمایید.

برای پیشرفت بهتر و بیش تر و همچنین ارزیابی خود می توانید از تمرین های موجود در این کتاب استفاده نمایید ‌و نکات گرامری مهم را یاد بگیرید.

لینک دانلود

2. Living Language German, Complete Edition

این کتاب برای زبان آموزان از سطح مبتدی تا دوره پیشرفته متاسب بوده و در پکیج آن سه کتاب درسی، ۹ سی دی صوتی وجود دارد و می توان گفت که برای افرادی که قصد دارند در جنبه های مختلف به یادگیری زبان آلمانی بپردازند یک راهنمای کامل و جامع به حساب می آید.

این کتاب را می توان به عنوان یک منبع کامل و خوب برای یادگیری تکمیلی این زبان معرفی نمود. منابع موجود در این کتاب، آن را به یک کتاب عالی برای آموزش تبدیل کرده است که با تکنیک های نوین در زمینه مهارت های گفتاری، نوشتاری، شنیداری و مهارت خواندن همراه می باشد.

3. English Grammar for Students of German

زبان آموزان و علاقمندان به یادگیری زبان آلمانی که تمایل دارند این زبان را به صورت گام به گام یاد بگیرند و دوست دارند که مفاهیم گرامر پیچیده را تجزیه و تحلیل نمایند، می توانند از این ابزار بسیار خوب استفاده نمایند.

این کتاب برای تمام زبان آموزان در تمام سطوح زبانی طراحی شده است و می توان گفت که رویکردی نوآورانه برای آموزش نکات گرامری زبان آلمانی محسوب می شود.

مطالعه بیشتر: بهترین روش یادگیری لغات آلمانی

زبان آموزانی که به زبان انگلیسی آشنایی دارند ‌در استفاده از این کتاب بسیار راحت تر هستند چرا که توضیحات نکات درسی به زبان انگلیسی نیز موجود می باشد. زبان آموزان در سطح متوسط و پیشرفته با مطالعه این کتاب می توانند مهارت خواندن را در خود تقویت نمایند‌.

لینک دانلود

4. Großes Übungsbuch Deutsch - Grammatik

این کتاب برای زبان آموزانی مناسب است که اصلا از انجام تمرین های درسی خسته نمی شوند. این کتاب برای یادگیری دستور زبان آلمانی بسیار مناسب بوده و زبان آموزان در سطوح مبتدی و متوسط می توانند از آن برای یادگیری زبان آلمانی استفاده نمایند.

بیش تر از ۵۰۰ تمرین در این کتاب آموزشی گنجانده شده است که به زبان آموزان کمک می کند که مباحث دستور زبان را به خوبی یاد بگیرند. چرا که یکی از راه کارهای مهم برای یادگیری هر چه بهتر زبان تمرین کردن مداوم می باشد.

مطالعه بیشتر: لغات آلمانی سطح a1

استفاده از افعال و ترکیب کردن آن ها، مرتب کردن جمله ها و آشنایی با ساختار آن ها از ابزارهای مهم یادگیری در این کتاب می باشد.

لینک دانلود

5. German Quickly: A Grammar for Reading German

این منبع آموزشی نیز برای آموزش گرامر و بهبود درک مطلب بسیار مناسب است که دلیل این امر دیدن کلمه های آلمانی در صفحه ها است. در واقع این کتاب به گونه ای خواندن محور است و به همین دلیل برای بهبود درک مطلب بسیار کارآمد است.

این نکته را در نظر داشته باشید که حتی برای خواندن یک داستان کوتاه نیز باید تسلط بر زبان آلمانی را در نظر گرفت و این کتاب رشد زبان آموزان را به دنبال خواهد داشت.

استراتژی ها و راهکارهای بسیار کاربردی این منبع آموزشی باعث خواهد شد که هر متن آلمانی را به خوبی درک نمایید. بدون تردید یادگیری نکات گرامری باعث می شود که متن های مختلف بهتر درک شده و در طول مسیر یادگیری زبان آلمانی گرامر به خوبی مورد استفاده قرار بگیرد.

لینک دانلود

6. Sprichst Du Deutsch

کتاب مذکور برای افرادی مناسب است که قصد دارند مهارت گفتاری خود را تقویت نمایند و باید اذعان داشت که برای هر دانشجو یا زبان آموز که در مسیر یادگیری زبان آلمانی قرار می گیرد مناسب می باشد.

فرقی ندارد که به تازگی در این مسیر قرار گرفته اید یا مدتی است که مشغول یادگیری این زبان هستید، در هر صورت می توانید حساب ویژه ای روی این منبع آموزشی باز کنید.

مطالعه بیشتر: بهترین پادکست ها برای یادگیری زبان آلمانی

از جداول موجود در این کتاب می ‌توان برای نحوه تکان دادن لب ها و همچنین یادگیری نکات گرامری به صورت هم زمان بهره بگیرید. این کتاب منبع و مرجعی برای سازماندهی لیست واژگان است.

7. German: How to Speak and Write It

برای یادگیری شیوه صحبت و نوشتن زبان آلمانی این منبع بسیار معتبر و مناسب است و زبان آموزان این امکان را دارند که دستور زبان آلمانی را بدون عیب و نقص یاد بگیرند. این کتاب برای افرادی که در سطح مبتدی و متوسط هستند بسیار مفید است و از طریق آن می توان مکالمه و نوشتار را تقویت بخشید.

انواع تکنیک های یادگیری و طرح ها و نمودارهای مهم برای دیالوگ ها و تمرین ها در این منبع راهی برای یادگیری زبان آلمانی به بهترین صورت ممکن است.

مطالعه بیشتر: بهترین اپلیکیشن دیکشنری آلمانی به فارسی

شما رایج ترین موضوعات را در دستور زبان آلمانی تمرین خواهید کرد و قادر خواهید بود به شیوه ای بسیار صحیح زبان آلمانی خچد را بهبود ببخشید. شما باید در کنار تقویت مهارت های نوشتاری و گفتاری روی سایر زمینه های یادگیری این زبان نیز فعالیت داشته باشید.

لینک دانلود

8. German Made Simple

اگر قصد دارید یادگیری زبان آلمانی را به صورت خودآموز ادامه دهید، این کتاب را می توانید در سبد آموزشی خود قرار دهید و از طریق آن می توانید به صورت سریع و آسان، این زبان را صحبت نموده و به درک بسیار خوبی از آن برسید.

هدف از این کتاب یادگیری و استفاده سریع از عبارات رایج در زبان آلمانی می باشد. تمرینات مختلفی برای یادگیری هر چه بهتر در این منبع آموزشی گنجانده شده است و می تواند راهنمای بسیار خوبی برای بیان صحیح کلمه ها باشد.

9. Hammer's German Grammar and Usage

زبان آموزان در سطح پیشرفته بدون تردید همیشه به دنبال چنین کتابی برای یادگیری زبان آلمانی هستند.

این کتاب نگاهی بسیار عمیق به مبحث گرامر دارد و زبان آموزان در سطح متوسط و پیشرفته می توانند از این کتاب استفاده نمایند. همچنین افرادی که تمایل دارند مهارت نوشتاری خود را تقویت نمایند نیز می توانند این کتاب را تهیه و استفاده نمایند.

لینک دانلود

10. German Short Stories for Beginners

یکی از بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان آلمانی و بالا بردن دامنه لغات، این کتاب است که به گونه ای طراحی شده است که زبان آموزان در هر قسمت می توانند تعداد مناسبی از واژگان جدید را یاد گرفته و همچنین با روشی کاملا سرگرم کننده و جذاب این زبان را یاد بگیرند.

لینک دانلود

همچنین برای یادگیری بهتر و ارزیابی زبان آموزان، سوالاتی را برای تمرین ، خلاصه های منطم جهت بهبود درک مطلب در این کتاب وجود دارد  و با زبان طبیعی و محاوره ای این کتاب می توان بسیار راحت زبان را یاد گرفت. در واقع با مطالعه این کتاب می توان از یادگیری و آموزش زبان آلمانی لذت بیشتری برد.

مقاله پیشنهادی: داستان کوتاه آلمانی | 17 داستان برای یادگیری زبان

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
0/5 (0 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران