آموزش زبان فرانسه

کتاب فرانسه را آسان بیاموزید!

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1403/01/27 1444
کتاب فرانسه را آسان بیاموزید

فرانسوی یک زبان رومی است که در کشور فرانسه صحبت می‌شود. بیش از 220 میلیون نفر در سراسر دنیا فرانسوی صحبت می‌کنند. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در حال آموزش زبان فرانسه هستند. شما می‌توانید زبان فرانسه را در کوتاه‌ترین زمان با دنبال کردن مواردی که در ادامه ذکر می‌نماییم، بیاموزید.

1.به زبان فرانسه علاقه داشته باشید.

هنگامی که شروع به یادگیری یک زبان جدید می‌کنید، مشتاق یادگیری باشید. زبان فرانسه زبان عشق است. وقتی در حال یادگیری هستید باید عاشق زبان باشید. یا حداقل دلیل خوبی برای ماندن در آن پیدا کنید چرا که ممکن است فرآیند یادگیری برای شما سخت شود و برای ادامه راه نیاز به انگیزه قوی خواهید داشت.

2. خودتان را در زبان فرانسه غرق کنید.

تنظیمات زبان تلفن و رایانه خود را به فرانسوی تغییر دهید. در اطراف خود فرانسوی زبانان را بیابید. برای سرعت بخشیدن به یادگیری خود، برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های فرانسوی را با زیرنویس تماشا کنید. خواندن مقالات و کتاب‌های فرانسوی؛ به آهنگ‌ها و پادکست‌های صوتی فرانسوی گوش دهید.

3. برای صحبت کردن به زبان فرانسوی جسور باشید.

اگر هرگز به این زبان صحبت نکرده اید، سعی کنید آن را با صدای بلند جملات را بیان کنید. فرانسوی صداهایی دارد که حتی در انگلیسی وجود ندارد. وقتی به یک زبان غیر بومی صحبت می‌کنید، از اشتباه گفتن و اشتباه کردن خجالت نکشید. در مکالمات روزمره خود مدام از جملات . عبارات فرانسوی استفاده نمایید.

4. میانبرهای آموزش زبان.

میانبرها به شما کمک می‌کنند زبان را سریعتر یاد بگیرید. از روش Spaced Repetition Systems برای حفظ لغات و عبارات با استفاده از فلش کارت مجازی استفاده کنید. سعی کنید از تکنیک‌های تصویرسازی برای به خاطر سپردن واژگان استفاده نمایید.

5. با افراد بومی صحبت کنید.

موثرترین راه برای یادگیری زبان این است که از همان روز اول با فرانسوی زبانان صحبت کنید. شما می‌توانید فرانسوی زبان‌های بومی را در italki پیدا کنید. این سایت اولین جایی است که برای یافتن فرانسوی زبانان می‌توانید از آن استفاده کنید. CouchSurfing راه دیگری برای ملاقات فرانسوی زبانان است. HelloTalk نیز یک برنامه تلفن همراه رایگان است که به شما کمک می‌کند فرانسوی زبانان را پیدا کنید.

6. روی جنبه‌های آسان تمرکز کنید.

یادگیری زبان فرانسه آسان‌تر یا سخت‌تر از هر زبان دیگری نیست، اما شما می‌توانید با تمرکز بر جنبه‌های آسان آن را به سرعت یاد بگیرید. هر زمان که احساس دلسردی کردید، به عناصر آسان فرانسوی فکر کنید. زبان فرانسه زبان آسانی است زیرا هیچ حالتی ندارد (اسمی، اتهامی و غیره). برخلاف روسی، واژگان زیادی را با انگلیسی به اشتراک می‌گذارد. از الفبای لاتین استفاده می‌کند و فقط دو جنس اسمی دارد.

کلام آخر

در نهایت امر بهتر است هرچه سریع‌تر علایق خود را دنبال نمایید. با انتخاب یک استاد در یک آموزشگاه عالی به فرآیند یادگیری خود سرعت ببخشید و زمان را از دست ندهید. مشاوران ما در آموزشگاه زبان ملل شما را در تعیین صحیح و دقیق مسیر یادگیری زبان فرانسه یاری خواهند کرد.

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (1 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران