13 منبع رایگان برای مدرسان زبان‌های خارجی

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1403/01/15 1398
منبع رایگان برای مدرسان زبان‌های خارجی

تدریس زبان انگلیسی به ویژه به کودکان بسیار چالش برانگیز است. شما در کنار مدرس بودن باید گاهی تبدیل به پرستار کودک شوید. پس سعی کنید خود را برای این اتفاق هیجان انگیز تجهیز نمایید. داشتن طرح درس و منابع کمک اموزشی جذاب شما را در این راستا یاری خواهد نمود. تدریس در یک آموزشگاه زبان به کودکان و بزرگسالان نیاز به تجربه ودانش بالایی دارد. اگر می‌خواهید این مسئولیت خود را به خوبی انجام دهید به شما مطالعه منابع آنلاین کمک آموزشی زبان انگلیسی را پیشنهاد می‌کنم.

 

1. پینترست

Pinterest گنجینه‌ای از ایده‌ها است. حتی از بخش‌های DIY برای ایجاد فعالیت‌های کلاسی می‌توانید استفاده نمایید.

استخدام مدرس زبان انگلیسی

2. British Council

از تمرین‌های گرامر گرفته تا فیلم‌های مفید، تا تمرین شنیداری... هیچ کمبودی در طرح‌ها و ایده‌های درس رایگان TEFL وجود ندارد.

 

استخدام مدرس زبان انگلیسی

3. Englishgrammar.org

نه برای برنامه ریزی درسی، بلکه بیشتر برای سوالات پیچیده که دانش آموزان پیشرفته یا معلمان همکار ممکن است سعی کنند در لحظه بپرسند از این وب سایت استفاده نمایید.

 

استخدام مدرس زبان انگلیسی

4. ESL Partyland

یک وب سایت عالی برای اینکه بازی و سرگرمی را شالوده آموزش و کار خود نمایید.

 

استخدام مدرس زبان انگلیسی

My ESL Corner .5

این وب سایت دارای کاربرگ‌های TEFL، طرح درس و بازی‌های فراوان است. این مرکز کوچک دارای ایده‌هایی است که دانش آموزان شما را در مورد یادگیری زبان انگلیسی هیجان زده می‌کند. این وب سایت دارای مقالات اموزشی عالی و مفیدی نیز می‌باشد.

استخدام مدرس زبان انگلیسی

6. مجله اینترنتی TESL

این وب سایت شگفت انگیز است! اگر به دنبال ایده‌های جالب در کلاس مکالمه خود هستید از این وب سایت استفاده نمایید. همچنین مقالات و تحقیقات زیادی در مورد تکنیک‌های تدریس وجود دارد که استفاده از آن‌ها در کلاس درس ارزشمند خواهد بود.

استخدام مدرس زبان انگلیسی

7. UsingEnglish.com

اگر وارد بخش آموزش شوید، این بخش بر اساس سطوح ESL تقسیم می‌شود، بنابراین می‌توانید به راحتی انواع بازی‌ها و طرح‌های درسی را برای دانش آموزان در سطوح مختلف پیدا کنید.

آموزش زبان انگلیسی

8. ThoughtCo

این سایت با نام زیبا برای برخی از کلاس‌های رسمی یا تجاری انگلیسی عالی است، این مجموعه از وبلاگ‌ها ایده‌های زیادی برای گفتگو و مدیریت کلاس دارد. در بخش منابع را وبلاگ‌هایی در مورد فعالیت‌های صحبت کوتاه و آهنگ‌های بازی برای بچه‌ها وجود دارد.

استخدام مدرس زبان انگلیسی

9. ESLvideo.com

بسته به جایی که در حال تدریس هستید. یوتیوب و ویدیوهای آنلاین کوتاه می‌توانند منبع عظیمی برای استفاده در کلاس باشند.

آموزش زبان آلمانی

10. BusyTeacher.org

Busy Teacher یکی از آن سایت‌هایی است که می‌توانید منابع بسیار جالبی را در آن به دست آورید. شما به راحتی می‌توانید برخی از بازی‌های رومیزی TEFL و کاربرگ‌هایی را پیدا کنید که طرح‌های درسی را تکمیل می‌کنند.
 

استخدام مدرس زبان انگلیسی

11. ESL Games World

دانش‌آموزانم چیزی را بیشتر از فریب خوردن با بازی‌های تعاملی دوست ندارند. اگر به رایانه دسترسی دارید، این سایت یک سایت عالی برای افزایش شور و هیجان در کلاس است.
 

استخدام مدرس زبان انگلیسی

12. DUOLINGO

یکی دیگر از وب سایتهای مناسب برای جمع آوری و تدریس زبان انگلیسی دولینگو می‌باشد.

 

استخدام مدرس زبان انگلیسی

13. کانوا

در حالی که سایت‌هایی مانند Pinterest می‌توانند منبع الهام‌بخشی برای فعالیت‌های کلاس درس باشند، چالش واقعی اغلب برنامه‌ریزی برای ارائه فعالیت انتخابی شما و تعیین اهداف و نتایج واضح برای دانش‌آموزان است.چه به صورت آنلاین و چه حضوری تدریس کنید، یک برنامه درسی عالی بهترین راه برای سازماندهی درس‌های خود، افزایش مشارکت دانش آموزان و بهبود نتایج یادگیری است.

 

استخدام مدرس زبان انگلیسی

Canva یک ابزار طراحی گرافیکی بسیار کاربرپسند (و رایگان!) است که ده‌ها الگوی طرح درس را ارائه می‌دهد که می‌توان آنها را به راحتی سفارشی کرد و در چندین فرمت فایل صادر کرد یا مستقیماً از ویرایشگر برای چاپ فرستاد.

 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
0/5 (0 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران