دانلود 10 مورد از بهترین دیکشنری کره ای به فارسی

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/11/28 211 زمان مطالعه: 3 دقیقه
دیکشنری کره ای به فارسی

معرفی انواع دیکشنری کره ای به فارسی به زبان آموزان و دانشجویان و همچنین علاقمندان به این زبان، کمکی است که کارشناسان آموزشگاه زبان کره ای ملل برای شما عزیزان در نظر گرفته اند. برای رسیدن به قله های پیشرفت و موفقیت باید اصول مطالعه و یادگیری زبان رعایت شود.

یادگیری لغات به شیوه صحیح و آشنایی با کاربرد هر کدام از آن ها و همچنین شیوه تلفظ درست راهی بسیار کاربردی می باشد. در ادامه تعدادی از این دیکشنری ها را برای آشنایی بیش تر با زبان کره ای در اختیار شما قرار می گیرد. 

معرفی بهترین دیکشنری کره ای به فارسی

بدون تردید دیکشنری می تواند ابزاری بسیار مهم و کاربردی برای یادگیری زبان باشد. این ابزار را می توان به گونه ای کاملا ارزان یا حتی رایگان در اختیار داشت و نهایت استفاده را از آن کرد. دیکشنری ابزاری بسیار ارزشمند است که راه را به زبان آموزان نشان می دهد.

مطالعه بیشتر: اعداد به زبان کره ای

شاید استفاده از دیکشنری کره ای به فارسی بتواند اطلاعاتی به زبان آموزان بدهد که حتی فکرش را هم نمی کنند. در واقع با استفاده از دیکشنری ها می توان با ریشه تمام لغت ها آشنا شد و جایگاه آن ها را در ساختار جمله دانست.

همچنین با اصطلاحات مهم هر زبان نیز آشنا شد. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که بیش تر دیکشنری ها برای یادگیری زبان کره ای، به زبان کره ای و انگلیسی هستند اما بدون تردید می توان به راحتی آن ها را استفاده نمود. در واقع نیازی نیست که زبان انگلیسی را بسیار حرفه ای بلد بود.

شما باید سعی کنید یک دیکشنری کره ای را در گوشی خود داشته باشید و به این طریق هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی برای استفاده از آن نخواهید داشت. شما در هر شرایط زمانی و مکانی این فرصت و امکان را دارید که از دیکشنری استفاده نموده و خود را با زبان کره ای درگیر نمایید. اکنون می توانید با تعدادی از این دیکشنری ها آشنا شوید. 

1. دیکشنری Korean English Dictionary App by Bravolol

در این دیکشنری بیش تر از ۱۶۰۰۰۰ کلمه گنجانده شده است که بدون تردید نیازهای ملی همه زبان آموزان و دانشجویان را برطرف خواهد ساخت. برای یافتن معنای لغت ها فقط کافی است جست و جوی ساده ای داشته باشید. شما با سرچ کلمه به انگلیسی یا کره ای می توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

مطالعه بیشتر: چگونه زبان کره ای را به کیبورد اضافه کنیم؟

نکته جالب این است که هم زمان با تایپ کردن هر کدام از کلمه ها می توانید نوع املا و همچنین پیشنهادهای دیگر را مشاهده نمایید. این امر کمک‌ زیادی به شما خواهد کرد. در تمام بخش های این دیکشنری گزینه ای وجود دارد که صدا را پخش می نماید و این گونه با تلفظ صحیح آشنا خواهید شد و برای چک کردن تلفظ هرگز با مشکل مواجه نمی شوید.

Korean English Dictionary App by Bravolol

از ویژگی های مهم این دیکشنری وجود مثال های متعدد به صورت جمله و همچنین به صورت طبقه بندی شده می باشد. البته نکته مهم این جا است که به هر دو زبان می توانید این امکانات را داشته باشید و به این شکل با کاربرد کلمه ها در هر دو زبان آشنا خواهید شد و می دانید که هر کدام از کلمه ها در ساختار جمله چه نقش و کاربردی دارند‌.

مطالعه بیشتر: بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی برای آیفون

بدون تردید کار کردن با این برنامه بسیار راحت و لذت بخش خواهد بود. تمام آیکون ها به گونه ای طراحی شده اند که بسیار چشم نواز هستند. این برنامه را می توانید به صورت آفلاین نیز استفاده نمایید. شک نداشته باشید که با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی در مسیر یادگیری زبان کره ای به موفقیت دست پیدا کنید. برای داشتن این برنامه لینک زیر را دنبال نمایید.

myket

2. دیکشنری Korean English Dictionary & Thesaurus & Translatir by Xung Le 

با در دست داشتن این دیکشنری می توانید حدود ۵۰۰ هزار کلمه را در اختیار داشته باشید. همان گونه که قبلا نیز گفته شد، تعداد دیکشنری کره به فارسی بسیار محدود است و اکثر این دیکشنری ها به زبان کره ای و انگلیسی هستند. از این رو برای آشنایی شما با این برنامه ها، به معرفی آن ها پرداخته ایم.

مطالعه بیشتر: دوست دارم به کره ای

اگر دوست دارید که در ارتباط با افراد کره ای زبان به راحتی صحبت های آن ها را متوجه شده و با آن ها صحبت نمایید، این برنامه را دنبال کنید چرا که با مطالعه مثال های متعدد می توانید درک بهتری داشته باشید. مثال ها به صورت جمله های متعدد و عبارت های معاصر به زبان کره ای معاصر می باشند.

تمام معنای کلمه ها و مترادف آن ها به درستی در این برنامه وجود دارد. با این وجود زبان آموزان و علاقمندان می توانند درک بسیار بهتر و بیش تری از هر کلمه داشته باشند. این امکان برای کاربران فراهم شده است که کلمه های از قبل آموخته شده را در یادداشت های شخصی نگه داشته و کلمه های جدید را اضافه نمایند‌.

افرادی که زیاد نمی توانند به اینترنت دسترسی داشته باشند می توانند با خیال راحت این برنامه را استفاده نمایند چرا که این برنامه می تواند به صورت آفلاین نیز فعالیت نماید. لینک دانلود زیر را کلیک نموده و از دیکشنری استفاده نمایید. 

myket

3. دیکشنری Prime English -Korean Dictionary by Dong - A Publishing

زبان آموزان و دانشجویانی که به تازگی یادگیری زبان کره ای را آغاز نموده اند، حتما بی صبرانه تمایل دارند که چیزی را به زبان کره ای بیان کرده یا بنویسند. این هدف حتما روزانه بیش تر خود را نشان می دهد‌. شما این تمایل را دارید که برای هر کلمه ای که در ذهن خود دارید یک معادل کره ای پیدا کنید.

Prime English -Korean Dictionary

در این شرایط شما به یک دیکشنری نیاز دارید که بتوانید به این هدف دست پیدا کنید و به معنای کلمه برسید. با تایپ کردن کلمه به صورت انگلیسی یا کره ای می توانید درک بهتری از آن پیدا کنید و می توانید یک پل ارتباطی برای آن ها داشته باشید.

در این دیکشنری عبارت های محاوره ای کره ای نیز گنجانده شده است که برای یادگیری این زبان کمک زیادی به زبان آموزان خواهد کرد. لینک زیر را دنبال کنید. 

happymod

4. دیکشنری Korean Dictionary by Athena Soft

این فرهنگ لغت کره ای کاربردهای زیادی دارد که از آن جمله می توان یادگیری اصطلاحات کره ای، مترادف ها و متضاد ها را نام برد. ابن برنامه به گونه ای طراحی شده است که می توان صدا را در آن به نوشته تبدیل مرد و همچنین جست و جو را به صورت صوتی انجام داد. بسیاری از زبان آموزان نحوه شنیداری را بیش تر ترجیح می دهند.

گزینه ای در این برنامه وجود دارد که این امکان را می دهد که لغت های خاص مورد نظر را اضافه کرد و همچنین برخی از کلمه ها و عبارت هایی را که قبلا یاد گرفته شده را حذف نمود. از ویژگی های مهم این برنامه وجود آزمون های چند گزینه ای است که از این طریق زبان آموزان و دانشجویان به چالش کشیده می شوند.

این امر به سرعت یادگیری کمک زیادی خواهد کرد. ویژگی دیگر این دیکشنری فعالیت آن در حالت آفلاین است که این امر هم کمک دیگری برای کاربران است و نیاز ندارند از اینترنت استفاده نمایند‌.

5. دیکشنری English Korean Plus by DaolSoft

طراخی این دیکشنری به این صورت است که افراد کره ای زبان که می خواهند زبان انگلیسی را یاد بگیرند و همچنین انگلیسی زبان هایی که به دنبال یادگیری زبان کره ای هستند، می توانند از طریق آن فعالیت خود را آغاز کرده و تمام تلاش خود را بکنند. نکات بسیار خوبی که در این برنامه بارگذاری شده است راهی بسیار خوب برای یادگیری این زبان می باشد.

دیکشنری English Korean Plus by DaolSoft

بانک اطلاعاتی این برنامه حاوی حدود ۸۵۷۰۰۰ کلمه است و می توان آن را در رده غنی ترین دیکشنری ها به شمار آورد. این برنامه را به صورت مداوم به روز رسانی می کنند و نسخه های جدید امکانات بهتر و تعداد کلمه های بیشتری را در اختیار زبان آموزان قرار خواهد داد.

برای یادگیری مکالمه های روزمره و عبارت های معاصر می توانید روی این منبع غنی حساب ویژه ای باز نمایید. ظرافت و مهارت خاصی در ارائه معانی کلمه ها به کار برده شده است. همچنین پشتیبانی بسیار خوبی در این برنامه وجود دارد.

6. دیکشنری Korean Dictionary, Translatir, Phrase Book by iThinkdiff

در ادامه این مقاله که در مورد انواع دیکشنری کره ای به فارسی است، به معرفی یکی از قدرتمند ترین دیکشنری ها می پردازیم. گفته شد که بیش تر دیکشنری ها به زبان کره ای و انگلیسی هستند و البته این اطمینان را بدهیم که استفاده از آن ها بسیار راحت می باشد.

دیکشنری Korean Dictionary, Translatir, Phrase Book by iThinkdiff

این دیکشنری به صورتی طراحی شده است که به دلیل قدرت زیاد امکان ترجمه جمله های کامل نیز از طریق آن وجود دارد. از دیگر ویژگی های این برنامه این است که نیازی نیست جمله های مورد نظر را به صورت دستی تایپ نمود. حتی با ارسال عکس هم می توان به معنای آن کلمه دست پیدا کرد.

وجود فلش کارت ها در این برنامه، به کاربران این امکان را می دهد که لغت ها را بهتر یاد بگیرند. همچنین بازی هایی در آن طراحی شده است که می تواند مهارت های بالای زبانی کاربران را نشان دهد. ویژگی دیگری هم در این برنامه وجود دارد و کاربران این فرصت را دارند که فونت برنامه را تعویض نمایند. همچنین این برنامه امکان این را دارد که به سایر شبکه های اجتماعی اتصال پیدا کند.

7. دیکشنری Talking Translator by GreenLife Apps

از طریق این دیکشنری می توان کلمه، عبارت و یا جمله مورد نظر را تایپ کرده و با سرعت زیاد ترجمه آن را دریافت نمود.

مطالعه بیشتر: رنگ ها به زبان کره ای

ویژگی مهم این برنامه این است که علاوه بر این که یکی از بزرگ ترین زبان های دنیا یعنی زبان کره ای را در خود دارد، بلکه زبان های دیگری از جمله فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی و دیگر زبان های رایج و بزرگ و پر کاربرد دنیا را پوشش میدهد و پشتیبانی می کند‌. همچنین کاربران می توانند به راحتی تلفظ صحیح هر کلمه را گوش دهند و بیش تر با آن آشنا شوند‌.

دیکشنری Talking Translator by GreenLife Apps

8. دیکشنری کره ای در سفر

اگر قصد دارید به کشور کره مسافرت نمایید و با این زبان زباد آشنا نیستید می توانید این برنامه را در گوشی خود داشته باشید و از طریق آن نیازهای خود را برطرف نمایید. این دیکشنری می تواند همراه بسیار خوبی در سفر برای کاربران باشد. شما می توانید آموزش خود را در سطوح بالاتر قرار دهید و با استفاده از مثال های متعدد آشنایی بیشتری با این زبان داشته باشید.

9. دیکشنری آنلاین کره ای به فارسی

آیا تا کنون به این مسئله اندیشیده اید که می توان با داشتن اپلیکیشن های آموزشی و دیکشنری های آنلاین زبان کره ای را به خوبی یاد گرفت. بدون تردید از طریق انواع دیکشنری کره ای به فارسی می توان در مسبر یادگیری زبان کره ای به راحتی به موفقیت دست پیدا کرد.

این دیکشنری ها مزیت های زیادی دارند که از آن جمله سرعت زیاد آن ها و در دسترس بودن آن ها در هر شرایط زمانی و مکانی می باشد. بدون تردید به همراه داشتن کتاب دیکشنری به صورت مداوم نمی تواند به راحتی انجام گیرد. شما مطمئنا با حمل کتاب های سنگین دچار مشکل خواهید شد.

از این رو باید به فکر راه چاره ای باشید. پس با داشتن این دیکشنری های آنلاین و اپلیکیشن های متنوع می توانید به این هدف دست پیدا کنید. شما در هر مکان و در هر ساعتی می توانید از این برنامه ها استفاده نمایید و در عرض چند ثانیه به کلمه مورد نظر برسید.

در قسمت قبل تعدادی از این دیکشنری ها را به شما عزیزان معرفی نمودیم که مطمئنا داشتن آن ها ضرورتی برای همن کاربران و زبان آموزان می باشد. در این قسمت در مورد ویژگی های این برنامه ها صحبت خواهیم کرد. 

محتوای قوی دیکشنری های آنلاین 

این دیکشنری ها بسیار سریع تر از چیزی که شما فکر می کنید، محتوای مورد نظر را در اختیار شما قرار می دهند. حتی باید گفت که بیشتر از اطلاعاتی که شما نیاز دارید در اختیار شما می گذارند. در واقع باید گفت که در این برنامه ها تنها ترجمه مستقیم به شما نشان داده نمی شود.

حتی در برخی از این برنامه ها می توان تصویری از کلمه مورد نظر را نیز مشاهده نمود. همچنین مترادف ها و سایر کلمه هایی که با آن ارتباط دارند هم نشان داده می شود‌. مثال های متعددی از هر کلمه وجود دارد که درک بیش تری را به دنبال خواهد داشت. همچنین کاربران این امکان را دارند که فونت برنامه و رنگ آن ها را تغییر دهند و تنظیمات آن را به گونه‌ای که دوست دارند تعویض نمایند.

برنامه های سرگرم کننده و جذاب

نکته مهم دیگر در مورد این دیکشنری ها قابلیت سرگرم کنندگی آن ها می باشد. در واقع باید گفت که در این برنامه ها علاوه بر آپشن های آموزشی، جنبه های سرگرم کننده و جذابی نیز طراحی شده اند. از طریق این برنامه های آموزشی می توان مسیر یادگیری را بسیار هموار ساخت. 

10. کتاب دیکشنری کره ای به فارسی

هنوز هستند افرادی که علاقه زیادی به داشتن کتاب دیکشنری کره ای به فارسی هستند. بسیاری از افراد ترجیح می دهند که از کتاب برای مطالعه و آشنایی با لغت ها، عبارت ها و اصطلاحات کره ای استفاده نمایند.

نخستین کتاب فرهنگ کره ای به فارسی که بسیاری از زبان آموزان، دانسجو علاقمندان از آن استفاده می نمایند کتاب دیکشنری کره ای به فارسی از انتشارات افرند می باشد. این کتاب به نوبه خود بهترین فرهنگ لغت به شمار می رود.

خانم فاطمه خانی و خانم آزیتا خانی این کتاب را تالیف کرده اند و ناشر آن نیز شرکت نرم افزاری افرندرایانه امین می باشد. این کتاب برای یادگیری زبان کره ای طراحی شده است  و برای زبان آموزان بسیار کاربردی می باشد. 

11. دیکشنری تصویری کره ای به فارسی

این دیکشنری کره ای به فارسی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. مولف های این کتاب ارمغان عالمی فر و ارغوان عالمی فر هستند. همچنین این کتاب را انتشارات عصر زبان منتشر ساخته است. زبان آموزان و دانشجویان می توانند با خریداری و استفاده از این کتاب به اهداف خود در یادگیری زبان کره ای دست پیدا کنند‌.

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (1 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران