فصل های سال به زبان آلمانی

فصل های سال به آلمانی + ویدئو

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1403/01/19 2579
فصل های سال به آلمانی

آشنایی با فصل های سال به آلمانی یا هر زبان دیگری که قصد یادگیری آن را دارید بسیار مهم می باشد. این بخش از یادگیری می تواند بسیار لذت بخش باشد. برای آموزش اصولی هر زبان بهتر است از پایه و نکات ساده مثل آموزش روزها، ماه ها و فصل ها آغاز نمود. از این رو آموزشگاه زبان ملل با تکنیکی کاملا به روز شما را وارد این مسیر می کند و شما این فرصت را دارید که تحت نظارت اساتید برجسته در هر زبان از جمله آلمانی آموزش ببینید. 

فصل های سال

تغییر فصل ها امری طبیعی و بسیار لذت بخش در طبیعت بوده که طبق روال خاص انجام می پذیرد. در نظر بگیرید شاخه های بی جان درختان و چهره سفید طبیعت در زمستان، با شروع فصل بهار جان تازه می گیرند و درختان لباسی سفید و صورتی از شکوفه ها بر تن می کنند. چهره سفید طبیعت جای خود را به سبزی داده و صدای موسیقی طبیعت از رودخانه ها جاری می شود.

مطالعه بیشتر: آموزش میوه ها به آلمانی

این ریتم جالب و جذاب در هر فصل هدیه های زیبایی به ارمغان می آورد. حال اگر تصمیم دارید هر زبانی که مورد علاقه شما است را یاد بگیرید باید این جنبه از زیبایی طبیعت را نیز یاد بگیرید. آموزش فصل های سال به آلمانی را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم تا بتوانید زیبایی های طبیعت را با این زبان توصیف نمایید‌. 

فیلم آموزش فصل ها در زبان آلمانی


مقاله پیشنهادی: ماه های سال به زبان آلمانی

دلیل اهمیت یادگیری فصل های سال به آلمانی

قبلا هم این مسئله را عنوان نموده ایم که بسیاری این تصور را دارند که آموزش زبان آلمانی بسیار مشکل است. نظر ما دقیقا برعکس است و توصیه می‌کنیم این ذهنیت را پاک کرده و همراه با ما این مسیر را بپیمایید. افرادی که با زبان انگلیسی آشنا هستند این مسیر را بسیار راحت تر طی می کنند اما افراد دیگر نیز به پشتوانه ما و تلاش خودشان می توانند با موفقیت به انتهای راه برسند.

اما دلیل اهمیت یادگیری فصل های سال به آلمانی چیست؟ همه می دانیم که این بخش زیبای طبیعت و تغیبرات شگفت انگیز آن می تواند انگیزه ای برای نگارش متن های جالب باشد. پس یادگیری این فصل ها می تواند قلم شما را استوارتر بسازد. همچنین اگر قصد دارید به کشور آلمان مهاجرت کنید باید بدانید که چه فصلی از سال مناسب این سفر است. پس باید با فصل ها و ماه ها آشنایی داشته باشید.

البته توصیه می کنیم که جنبه دیگری از این یادگیری را نیز در نظر بگیرید. فرض کنید که در جمع دوستان خود قرار دارید و نمی دانید چگونه سر صحبت را باز کنید. پس می توانید موضوع فصل و شرایط آب و هوایی را در پیش بگیرید و صحبت خود را با دوستان، هم کلاسی ها و سایر افراد آغاز نمایید. در تمام کلاس‌های آموزش زبان نیز این بحث را مد نظر قرار داده و درباره آن صحبت می کنند. در مقاله های دیگر درباره روزهای هفته و ماه ها بسیار صحبت کرده ایم. کافی است به بخش مقاله ها سر بزنید و آن ها را مطالعه فرمایید. 

مقاله پیشنهادی: آزمون گوته چیست؟

فصل های سال به زبان آلمانی

نکته مهمی که باید حتما به آن توجه کنید این است که زبان آلمانی کاملا جنسیت محور بوده و کلمات به صورت مذکر و مونث هستند. زبان آموزان با تمرین و تکرار می توانند به این آگاهی برسند که‌ کدام کلمه مذکر و کدام واژه مونث است‌. در مورد فصل های سال به زبان آلمانی باید این نکته را بگوییم که تمام فصل ها به جز بهار در این زبان مذکر هستند؛ بهار جنسیت مونث دارد.
 

فصل بهار به آلمانی


نکته دیگر این است که برای توصیف کردن فصل ها در زبان آلمانی از حرف تعریف der استفاده می‌کنند. سعی کنید برای آموزش بهتر و کاملا اصولی از اساتید برجسته آموزش بگیرید‌. 
در این قسمت از مقاله تمام فصل های سال به آلمانی را برای شما به نگارش در می آوریم و معنی فارسی را نیز می نویسیم. برای این که این نکات در ذهن شما بماند می توانید برای شروع درباره هر کدام از این فصل ها و زیبایی های آن‌ ها پاراگرافی بنویسید. با این کار مطمئنا لغات، بیشتر در ذهن شما می ماند:

  • Die Jahreszeite: فصول سال
  • Der Frühling: فصل بهار
  • Der Sommer : فصل تابستان
  • Der Herbst: فصل پاییز
  • Der Winter: فصل زمستان

مطمئن باشید که با نوشتن درباره این فصل ها و بیان زیبایی های هر کدام، این واژه ها کاملا ملکه ذهن شما خواهد شد. پس تکرار مداوم و تمرین را فراموش نکنید. 

شعری زیبا درباره چهار فصل به زبان آلمانی

در این قسمت یک شعر زیبا را به زبان آلمانی برای شما به رشته تحریر در آورده ایم. در این شعر چهار فصل سال به طرز زیبایی توصیف شده است‌. مطالعه این قسمت آموزش فصل های سال به آلمانی را برای شما جالب تر می سازد. 
Es war eine Mutter, die hatte vier Kinder, den Frühling, den Sommer, den Herbst und den Winter
Der Frühling bringt Blumen, der Sommer den Klee, der Herbst, der bringt Trauben, der Winter den Schnee.
 ترجمه فارسی:
مادری بود که چهار فرزند داشت، بهار، تابستان، پاییز و زمستان. 
بهار گل می آورد، تابستان با خود شبدر می آورد، پاییز انگور و زمستان برف با خود به ارمغان می آورد. 

توصیف تمام فصل های سال به آلمانی

در این قسمت هر کدام از فصل های سال به آلمانی را تشریح خواهیم کرد. همان گونه که در این مقاله مشاهده نمودید در زبان آلمانی واژه زمستان یا همان winter را همانند انگلیسی به نگارش در می آورند. اما نکته مهم این است که تلفظ این واژه در هر دو زبان کاملا متفاوت است. در زبان آلمانی حرف w را همانند حرف v در زبان انگلیسی تلفظ می نمایند‌.
 

فصل زمستان به آلمانی

تشریح واژه بهار Frühling در زبان آلمانی

در این دانشنامه قدم‌ به قدم‌ با فصل های سال به آلمانی آشنا می شویم. دز توصیف فصل بهار همین بس که طبیعت با شروع این فصل هیجان انگیز دوباره جان می گیرد. درختان کم کم و به تدریج لباس صورتی پر از شکوفه و همچنبن برخی لباس سبز بر تن‌ می کنند. پرندگان زیبا و خوش صدا نیز با دیدن این عروس زیبا آواز خواندن از سر می گیرند‌.

مطالعه بیشتر: خداحافظ به آلمانی

رقص درختان این صحنه ها را زیباتر می سازد. در زبان آلمانی فصل بهار را با واژه Frühling بیان می دارند. در توصیف این کلمه باید گفت که معنای واژه früh « زود و در ابتدا » می باشد. در واقع این واژه حالت پیشوند دارد. 

توصیف از فصل تابستان یا Sommer

آموزش فصل های سال به آلمانی مطمئنا بسیار شیرین و جذاب خواهد بود. اکنون درباره واژه تابستان صحبت می کنیم. فصل تابستان در بسیاری از کشورها از جمله آلمان بسیار خوب و لذت بخش است. در این فصل ساحل مقصد اکثر افراد است و از زیبایی های این فصل بهره می گیرند. اصولا در اکثر کشورها تابستان از ماه جولای شروع می شود. 

پاییز زیبا Herbst در زبان آلمانی

در مسیر آموزش فصل های سال به آلمانی به فصل پاییز رسیده ایم. در این فصل تغیبرات بسیار جذابی در طبیعت رخ می دهد و هزاران رنگ در طبیعت زیبایی خود را به رخ می کشند. در این فصل زمین خود را برای خوابی عمیق و طولانی آماده می سازد. طبیعت از چهره هزار رنگ و زیبای خود تغییر کرده و رختی سفید بر تن می کند. 

مقاله پیشنهادی: آموزش الفبای آلمانی

نکات مهم درباره آموزش فصل های سال به آلمانی

در این قسمت توصیه های مهمی برای شما زبان آموزان عزیز داریم. اکنون فصل های سال به آلمانی را یاد گرفته اید. اما توجه داشته باشید که مسیر در این جا تمام نمی شود. اکنون وقت آن رسیده که این لغات را فرا گرفته و قلم خود را برداشته و توصیف بسیار زیبایی از هر فصل به نگارش در آورید. برای نهادینه شدن این آموزش ها حتما از تصاویر زیبا و جذاب استفاده نمایید. با این کار متوجه خواهید شد که بر خلاف تصور عمومی مردم زبان آلمانی نه تنها سخت نیست بلکه بسیار شیرین و جذاب می باشد.

اما نباید تمرین و تکرار مداوم را فراموش کنید. تمرینات هر روزه خود را در برنامه قرار داده و زمان خود را تنظیم نمایید. از اساتید برجسته یاد بگیرید و برنامه درسی صحیح داشته باشید. صبر و تلاش را سر لوحه آموزش خود قرار داده و اصلا دلسرد نشوید. از واژه ها و گرامر ساده شروع کرده و با تمرین آن ها را ملکه ذهن خود سازید. جمله سازی در یادگیری لغت ها کمک شایانی خواهد کرد. سعی کنید با مشاهده فیلم و سریال های زبان اصلی این مسیر سیستماتیک و پیچیده را به آسانی طی نمایید‌. 
سخن پایانی
این موضوع بسیار شگفت انگیز که با طبیعت و تغییرات آن سر و کار دارد، آموزش زبان را بسیار لذت بخش تر می سازد. آموزش فصل های سال به آلمانی می تواند راه را برای نگارش متن های زیبا باز کند. آموزشگاه زبان ملل با کادر مجرب و اساتید برجسته راهی هموار را برای شما زبان آموزان عزیز باز می کند. در پس دریچه های باز شده توسط این آموزشگاه قله های موفقیت را می توانید مشاهده نمایید.
 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (4 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران