سرمایه گذاری در کشور فرانسه

سرمایه گذاری در فرانسه 2023 | شرایط اقامت + سرمایه لازم

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1403/01/19 1106
سرمایه گذاری در فرانسه 2023 | شرایط اقامت + سرمایه لازم

شاید با سرمایه گذاری در فرانسه رویاهای اقامت در این کشور برای علاقمندان به واقعیت بپیوندد. این روش را می توان آسان ترین راه برای دریافت اقامت این کشور دانست. به همین منظور آموزشگاه زبان ملل این مقاله را برای آگاهی بیشتر شما عزیزان به رشته تحریر در آورده است. با اطلاعات بیشتر می توانید راحت تر و مطمئن تر تصمیم بگیرید. از آن جایی که شما با سرمایه گذاری در این کشور به چرخه اقتصادی آن وارد می شوید، می توانید علی رغم دریافت اقامت این کشور، از حقوق شهروندی آن نیز بهره ببرید. 

خرید ملک در فرانسه

قبل از هر چیزی باید این نکته را بگوییم که با سرمایه گذاری در فرانسه می توانید به ساده ترین حالت ممکن اقامت موقت پنج ساله و در ادامه اقامت دائم را بگیرید. برای این که بتوانید راحت به این اقامت دست پیدا کنید بهتر است که در این کشور تمکن مالی داشته باشید. شما باید مبلغ ملک را سرمایه گذاری کرده اما باید به این نکته توجه داشته باشید که هزینه های اقامت را باید خودتان پرداخت نمایید.

نکته مهم این است که برای اخذ اقامت شما حتما باید مدارکی را ارائه دهید که نشان می دهد شما توانایی این را دارید که هزینه های زندگی را پرداخت نمایید. قانون کشور فرانسه این است که مهاجران و افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند باید توانایی مالی داشته باشند و تنها برای زندگی درست از شرایط این کشور استفاده نمایند. گفتنی است که فرانسه تمایلی به جذب نیروی کار ندارد. 

اگر قصد مهاجرت به این کشور را دارید، توصیه می کنیم هرچه سریع تر آموزش زبان فرانسه در برنامه های خود قرار دهید چراکه نباید از آن غافل شوید.

سرمایه گذاری در فرانسه با ثبت شرکت

یکی از روش های سرمایه گذاری در فرانسه و اخذ اقامت در این کشور، این است که شرکتی را ثبت کنید. این کار را می توانید به دو شکل انجام دهید:

  1. اگر از نظر سرمایه مشکلی ندارید، می توانید به تنهایی سرمایه گذاری نموده و شرکت را ثبت نمایید.
  2. در نوع دوم می توانید از طریق سهامی خاص اقدام نمایید و شراکت با سهامداران دیگر را در دستور کار خود قرار دهید.

شایان ذکر است که برای این کار اصلا محدودیت و حداقلی برای میزان سرمایه گذاری در نظر گرفته نشده است و چیزی که اهمیت بیشتری دارد، برنامه منظم و مدون کاری مشخص و قابل قبول می باشد. در واقع شما باید یک طرح مناسب برای کار خود ارائه دهید و اداره کار فرانسه باید حتما آن را تایید نماید. به این طریق شما موفق خواهید شد که شرکت خود را ثبت نمایید.

سرمایه گذاری در فرانسه

پس از طی این مراحل ویزای یک ساله این کشور به شما اعطا خواهد شد. برای این که بتوانید به اقامت پنج ساله و در نهایت اقامت دائم دست پیدا کنید باید شرکت شما با موفقیت کار خود را پیش ببرد. نکته ای که باید در این مورد بیان کنیم این است که برای رسیدن به موفقیت فقط کافی است که ایده مناسب داشته باشید چون فرانسه از لحاظ بازار سرمایه و اقتصاد در موقعیت خوبی می باشد. پیشنهاد ما این است که برای پیشرفت در کار خود استارت آپ های درست داشته باشید چون با استقبال زیادی رو به رو خواهید شد. 

دلیل انتخاب فرانسه برای اخذ اقامت

اما سوال این جاست که دلیل سرمایه گذاری در فرانسه چیست و چرا این کشور را می توان انتخاب نمود. اولین نکته مثبت این کشور قرار داشتن در قلب اروپا می باشد و به همین دلیل می تواند شرایط بسیار خوبی برای اقامت داشته باشد. همچنین این کشور دارای ویزای شینگن است و همین امر از مزیت های این کشور می باشد. نکته مهم دیگر این است که فرانسه از قدرتمندترین ها در زمینه اقتصاد و سیاست می باشد. به همین دلیل برای شهروندان خود شرایط بسیار خوبی را فراهم می سازد. 

مقاله پیشنهادی: برای یادگیری زبان فرانسه از کجا شروع کنیم؟

راه های اخذ اقامت در فرانسه

از نظر جغرافیایی، فرانسه در غرب اروپا قرار دارد. پاریس که از زیباترین و مشهورترین شهرهای جهان است، پایتخت این کشور می باشد. همسایه ها و کشورهای هم مرز با فرانسه شامل سوئیس، ایتالیا، اسپانیا، آلمان، موناکو، لوکزامبورگ و آندورا می باشد. این کشور جاذبه های گردشگری زیادی دارد که گردشگران زیا‌دی را از سرتاسر جهان به سوی خود جذب می کند.

برای اقامت در این کشور می توان از روش های متعددی اقدام نمود. سرمایه گذاری در فرانسه یکی از این روش ها می باشد. همچنین از طریق استخدام، کار و تحصیل نیز می توان برای اخذ اقامت در فرانسه اقدام نمود. ازدواج و تولد نیز از دیگر روش ها برای داشتن اقامت این کشور می باشد. در کل باید گفت که این کشور برای اخذ اقامت روش های متعددی را در برنامه قرار داده است. 

سرمایه گذاری در فرانسه با روش های مختلف

در قسمت های قبل گفته شد که از روش های سرمایه گذاری در فرانسه خریدن ملک و ثبت شرکت می باشد. داشتن تملک در این کشور یک نکته مثبت برای اخذ اقامت محسوب می شود. درباره ثبت شرکت نیز نکات مهمی را برای شما توضیح دادیم. همچنین می توان از طریق راه اندازی استارتاپ به این هدف بزرگ دست یافت. گفته شد که راه‌اندازی استارتاپ بسیار مورد توجه قرار می گیرد. کارآفرینی نیز از روش های مهم برای اخذ اقامت در کشور فرانسه می باشد.

راه های سرمایه گذاری در فرانسه

قابل ذکر است که می توانید برای دستیابی به این هدف از روش طرح خود حمایتی استفاده نمایید. برای خرید ملک و اقدام برای اخذ اقامت این کشور باید حداقل هزینه ۹۰ هزار یورو در اختیار داشت. پس در صورت داشتن این امکانات مالی، این روش را برای اخذ اقامت فرانسه در برنامه خود قرار دهید و زندگی رویایی را تجربه نمایید. 

مقاله پیشنهادی: اصطلاحات روزمره در فرانسه

مزایای سرمایه گذاری در فرانسه

با سرمایه گذاری در فرانسه می توان برای یک زندگی راحت در این کشور برنامه ریزی نمود. امکانات و قابلیت های این کشور به گونه ای است که شهروندان با بهترین کیفیت زندگی خود را سپری می نمایند. اگر موفق به اخذ اقامت شوید، مزایای زیادی را به دست می آورید. شما می توانید به همراه خانواده خود در این کشور زندگی کنید. همچنین می توانید ابتدا اقامت موقت داشته باشید.

از نکات مهم این است که امکان استفاده از خدمات درمانی رایگان برای شما به وجود می آید. همچنین می توانید در مدت زمان زندگی در این کشور کار کنید. مسئله دیگر این است که نیاز نیست برای زبان مدرک خاصی ارائه دهید. گفتنی است که می توان به تمام کشورهای عضو شینگن به صورت رایگان و به راحتی سفر نمود. این امر نکته مهمی است که همه در سر تا سر دنیا و مخصوصا در ایران مد نظر قرار می دهند و در کل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. رویای شما با این کار به حقیقت می پیوندد. 
سخن پایانی
فرانسه از مهم ترین کشورهای اقتصادی در دنیا محسوب می شود و اقامت در آن مزایای زیادی دارد. به همین دلیل گفته می شود که سرمایه گذاری در فرانسه از سودآور ترین کارها به شمار می رود. برای ایرانیان علاقمند به زندگی در این کشور، بهترین کار سرمایه گذاری می باشد که روش های متعدد آن را بیان نمودیم.

آموزشگاه زبان ملل در قالب این مقاله نکات بسیار مهمی را ارائه داده و با این کار آگاهی شما عزیزان را بالا می برد. برای اخذ اقامت با توجه به توانایی مالی خود بهترین تصمیم را بگیرید و برای رسیدن به موفقیت تمام تلاش خود را بکنید. شک نداشته باشید که سرمایه گذاری در این کشور بهترین راه برای سودآوری و موفقیت می باشد.
 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (1 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران